2018-05-17, 18:27
Medlem
Han påstår att detta är utagerat. I helvete heller säger jag. Han ska polisanmälas, finns ju solklara bevis på misshandel, hot och en grov kränkning.

Dessutom går det under allmänt åtal så de kan vara hur överens de vill att det skulle vara utagerat.
Senast redigerad av Jomensaatt 2018-05-17 kl. 18:51.
Citera
2018-05-17, 18:45
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananhalkaren
Riktigt vidrigt beteende, speciellt klippet med själva förnedringen.

På sin Instagram har han skrivit en förklaring: https://www.instagram.com/p/BiwMP1UH...hannesleonidas

Känns som att han försöker få folk att tro att det var hans utvecklingsstörda bror som blev slagen av mannen (vilket faktiskt hade gjort hans beteende i filmerna mycket mer acceptabelt). Efter lite research på Ratsit och Facebook har jag dock förstått att det är hans andra bror som han skyddade då dom snackar om att "Du går på en 15 åring" osv. Förmodligen betedde sig hans lillebror och kompisarna riktigt dåligt åt själva så att Johannes förklaring om att det var helt oprovocerat tror jag är rent bullshit.

Alltid fått ett obehagligt och våldsamt intryck av denna snubbe, givetvis får man det också bekräftat.

13000 gilla markeringar har han fått på inlägget . Alltså det måste ju vara nått fel på dagens ungdomar
Citera
2018-05-17, 21:26
Medlem
JayJayAdamss avatar
Märks att han lever i sin bubbla. Hur gammal är killen? 23-25? Kom in på hans instagram, varenda bild är grovt photoshoppad och 99% av kommentarerna är från människor under 15.

Klart han tror han är "kung leonidas" i sin lilla bubbla men när han ska ha människor runtom sig som är någorlunda normala och som han ser som ett hot lyser hans dåliga självkänsla igenom.

Han är en nolla som lever på att va nån white trash pajas från ett Ö-program, något mer än det kommer han aldrig att bli.
Citera
2018-05-18, 04:48
Medlem
Den filmen med förnedringen är för mycket och bör betyda slutet för nollan i offentligheten, han är en sån jävel man vill spotta på
Citera
2018-05-18, 09:40
Medlem
Separatistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P2L
Här finns ett till klipp:

Vilken fucking jävla tönt Leonidas är.

Ifall klippen ovan tas bort från Youtube finns dom att se här:

https://minfil.org/e7G7p0edb5/Johann...ans_skor__.mp4
https://minfil.org/b8Gfp6e9b3/Johann...rns_pappa_.mp4

Om någon gjorde det där på mig eller någon i min familj, så skulle han göra bäst i att emigrera.
Citera
2018-05-18, 13:55
Medlem
JBernards avatar
Kan ingen bara avliva avskrädet?

vid en snabb titt på hans insta kan man ana att han gillar att ta bilder på sig själv i kalsonger. En ganska patetisk wannabe.

En bra indikation på självkänsla och osäkerhet är antalet selfies man lägger upp, ju fler selfies desto sämre självkänsla. I hans fall övergår det nästan i homofila tendenser, han suger nog av gubbar som går igång på sådana där bilder för någon hundralapp eller två.

Jag är i vanliga fall människovän och humanist, men den där fjanten är undantaget.
Citera
2018-05-18, 13:56
Medlem
sgrumpfs avatar
Men har ni missat att han ”agerade i affekt”?!

Vår samtids mest överanvända quick fix när man gör bort sig. Hitler agerade väl också i nån form av affekt? Jamen då är det ju helt okej.

Har naturligtvis full förståelse för att han är rädd om den lilla krets av 15-åriga fans han lyckats skrapa ihop genom sitt C-kändisskap.

Är målet att ”bara sprida kärlek” kanske det är på sin plats att fundera över det här med impulskontroll, konsekvenstänk och vanligt sunt förnuft.

Hoppas pappan i filmen polisanmäler honom så får vi väl se hur ”utagerat” allt är.
Citera
2018-05-18, 14:14
Medlem
RobertoSavianos avatar
Så här gick det till: Pappan som syns i videon har en dotter. Hon hade blivit retad/mobbad av den 15-åringa bordern och hans kompsiar. Pappan blev så klart förbannad och det blev en konfrontation med den här 15-åringen, där de var jättekaxiga och sa väldigt osköna saker om hans dotter.

Pappan blev förstås skitförbannad och även han agerade fel och gav 15-åringen ett knytnävslag (i magen som jag förstår det)

De hämtade sen den här pajasen och resten ser man på filmerna.
Citera
2018-05-18, 14:51
Medlem
Bananhalkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Så här gick det till: Pappan som syns i videon har en dotter. Hon hade blivit retad/mobbad av den 15-åringa bordern och hans kompsiar. Pappan blev så klart förbannad och det blev en konfrontation med den här 15-åringen, där de var jättekaxiga och sa väldigt osköna saker om hans dotter.

Pappan blev förstås skitförbannad och även han agerade fel och gav 15-åringen ett knytnävslag (i magen som jag förstår det)

De hämtade sen den här pajasen och resten ser man på filmerna.
Hur har du fått reda på detta?
Fyfan om det stämmer, 15 åringar som går på en 9 åring, värre avarter får man leta efter.
Citera
2018-05-18, 17:37
Medlem
Skorpan91s avatar
Som vanligt med alla klipp som inte visar hela situationerna går det bara att spekulera.
Jag kan utgå från att Johannes måste lita på sin bror vad han vart med om, sen kanske inte den storyn stämmer.
Men om min lillebror kommer till mig och berättar han blivit slagen av en vuxen man så hade jag reagerat likadant.

MEEEEN, vi vet inte hela storyn som sagt... Våld löser inget att sen förnedra pappan med o tvinga han pussa skorna o skit är så löjligt. Men örfilen, inte mer än rätt.
Citera
2018-05-18, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Som vanligt med alla klipp som inte visar hela situationerna går det bara att spekulera.
Jag kan utgå från att Johannes måste lita på sin bror vad han vart med om, sen kanske inte den storyn stämmer.
Men om min lillebror kommer till mig och berättar han blivit slagen av en vuxen man så hade jag reagerat likadant.

MEEEEN, vi vet inte hela storyn som sagt... Våld löser inget att sen förnedra pappan med o tvinga han pussa skorna o skit är så löjligt. Men örfilen, inte mer än rätt.

Det är just här "skon klämmer". Nästan vem som helst kan i vredesmod nita någon, och sedan någonstans ursäkta det med att det var just i vredesmod. Men vem fan får för sig att någon skall pussa ens skor? Totalt babbe-heder-beteende som inte existerar i västvärlden i övrigt. Det är inget infall som kan ursäktas med att man var arg: Det är ett inlärt djupt betingat sätt att se på världen; att respekt och social status är framgång och att förnedra någon är att höja dig själv. Passar bättre i en by i afghanistan än i sverige. Och då är han ändå tragiskt nog etnisk svensk.

Total smutsmänniska, och beteendet går ej att ursäkta med ilska, eftersom det är främmande för civiliserade människor. Det ingår helt enkelt inte i en västerländsk normal människas världsbild.
Citera
2018-05-18, 18:21
Medlem
Svårt att säga något utan kontext. Men man känner ju igen lite av såna här situationer från när man va yngre. Lillebrorsan drar någon lätt lögn att man blev oprovocerat attackerad, storebror skyddar brorsan i stundens hetta

Om farsan inte har något att dölja så borde han ju anmäla detta, men i videoklippet nekar han ingenting om att han slagit en 15-åring med knytnäven. Förnedringen i att pussa fötter kom faktiskt aldrig från Johannes själv utan hans 15-åriga flock. Frågan är om filmaren får sig en lavett av Johannes, med tanke på att den läckte ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in