2018-04-29, 18:43
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Att män vill knulla till 99,9% är ingen överskattning att påstå. Det är fakta.

Kvinnor finns där en del också som bara vill hem sen och knulla med ragget. Men hur stor omfattning kan detta röra sig om? Är de flesta kvinnor på krogen ute efter kuk samma kväll? Är kvinnor ute på krogen för att knulla först och främst som män är?

Du får nog sätta en spärr alla män mellan 18-30. Efter det så är det in krogen då avnjuter man en lung kväll med kompis något gott att äta och dricka. Men det är dom så får hem nåt för dom inte är desperat
Citera
2018-04-29, 19:13
Medlem
Jag skulle uppskatta att en vanlig krogkväll ser ut ungefär såhär: 0% av kvinnorna går till krogen med syftet att hitta ett ligg. 10% är öppna för att ligga om rätt förutsättningar skulle uppstå. 1% råkar ut för rätt förutsättningar och ligger med en kille.
Citera
2018-04-29, 21:01
Medlem
Ziayas avatar
Citat:

Kvinnor finns där en del också som bara vill hem sen och knulla med ragget. Men hur stor omfattning kan detta röra sig om? Är de flesta kvinnor på krogen ute efter kuk samma kväll? Är kvinnor ute på krogen för att knulla först och främst som män är?
Min fru skulle bli jävligt missnöjd om jag gick ut för att knulla. Jag tror att rätt många tjejer är ute efter ragg, liksom killar. Men det är inte tjejers plikt att knulla fyllekåta killar som du tror.
Citera
2018-04-29, 21:05
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Jag skulle uppskatta att en vanlig krogkväll ser ut ungefär såhär: 0% av kvinnorna går till krogen med syftet att hitta ett ligg. 10% är öppna för att ligga om rätt förutsättningar skulle uppstå. 1% råkar ut för rätt förutsättningar och ligger med en kille.
Du känner inga tjejer va?
Citera
2018-04-29, 22:30
Medlem
Kickexs avatar
Säkert en lagom stor andel.
Hur många vill ligga med dig dock? Det är en annan fråga.
Citera
2018-04-30, 00:03
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:

Du får förtydliga frågan för att den ska gå att svara på. Som den är formulerad nu är den väldigt svart/vit. Säg att kanske 97% av alla singeltjejer som går till krogen säkert kan tänka sig att knulla om de hittar nån dundersnygg och de blir kåta. Samtidigt kanske det bara är 10% av dessa som bestämt sig för att knulla även om den ende de får kontakt med bara är halvsnygg. Med andra ord - det beror på!

Som andra påpekat finns det många tjejer som inte riktigt själva vet vad de vill, och som tror att krogen är ett ställe som finns bara för att det är så "trevligt" där eller nåt. Som rentav kan gå på krogen bara för att till högt pris förtära etanolhaltiga drycker med musik i bakgrunden.
Citera
2018-04-30, 00:07
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felicopter
Män är ju överlag äckligare och tror att de har rätten att ta för sig hipp som happ

Japp. Det beror på att många kvinnor föredrar äckliga män framför oäckliga. Mycket få män gillar att vara påflugna, men vill man ligga så måste man spela det spelet, åtminstone i krogmiljö.

Citat:
De flesta tjejer jag vet går ut för att ha kul, inte för att hitta kuk.

Vill man främst "ha kul" går man rimligtvis till nöjesfält, inte till ställen som bara har alkoholservering och musik. Det som är kul på krogen är såklart främst att ragga. Eller om man är extremt uttråkad och ensam så kanske man går till hotellets bar i en desperat förhoppning om att få utväxla lite kallprat med en främling, men "kul" kan detta väl inte sägas vara.
Citera
2018-04-30, 00:11
Medlem
DaChiefs avatar
Citat:

Ja antagligen vill 100% av kvinnorna som är ute göra det också, om det är med rätt person dvs..
Citera
2018-04-30, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie

känns som sund matematik. jag ställer mig bakom det här
Citera
2018-04-30, 00:16
Medlem
Jag (kille) har nog aldrig tänkt att jag ska till krogen för att fixa knulla. Jag har gått dit för att ha kul med polarna, dricka öl och träffa folk. Men jösses vad mycket knulla det blivit ändå genom åren. Tror nog det är så det funkar för ganska många, tjej som kille. Man kanske rent av blir mer attraktiv om man inte har fittradarn påslagen hela tiden. Jag kan stå ut med att vara bytet
Citera
2018-04-30, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Du känner inga tjejer va?
Jo, det är precis det jag gör.

Möjligtvis att de fetaste och fulaste tjejerna går ut med intentionen att hitta ligg eftersom de är fullständigt desperata efter bekräftelse. Det är det enda undantaget isåfall.
Citera
2018-04-30, 08:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Om en kvinna vill knulla finns det mycket bättre alternativ till exempel,

a) skaffa en man och knulla hemma så mycket man vill.

b) gå på swinger klubb och få knulla med flera män.

c) hora och få betalt för att knulla.

2) Det betyder att antalet kvinnor som är på krogen för att knulla är 0%.

3) En del desperata kvinnor (oftast singel-mammor och spinsters) går på krogen för att hitta en man som försörjer dem. Då har de sex för att få en relation (med försörjning) men de är inte intresserade av sex i sig utan av mannens plånbok.

4) Kvinnor är på krogen för att,

a) få uppmärksamhet.

b) bli bjudna på drinkar.

c) dissa män som raggar på dem.

d) träffa Christian Grey.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in