2018-04-25, 17:17
Medlem
sebno1s avatar
Stort område avspärrat nästan från örnstigen igenom hela skogen bort till centralparken. Skall gå en stig där i skogen mellan dom två platserna.
Citera
2018-04-25, 17:42
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Blodspår på kvinnan gjorde att polisen omedelbart misstänkte mord och en förundersökning inleddes, erfar Expressen.Hon kanske tog ett självmord, skar handleden eller så?En förvirrad pundare?Så länge ingen vet mera, så då är alla scenarior fullt möjliga, även detta.
Citera
2018-04-25, 18:24
Medlem
Centralparken på Näsbyparksidan, mittemot Norskogsbadet. Inte alls långt ifrån där flickan Bennet (hette hon väl?) blev mördad av sin granne för några år sedan.
Citera
2018-04-25, 18:31
Medlem
Angående flickan Bennet, så hette väl mördaren Li*m H*milton? Vet inte om hans tvillingbror bor kvar i området. Å andra sidan så vet jag inte om det är mord heller så.... Bor väldigt många pensionärer i området, kan vara naturligt dödsfall.
Citera
2018-04-25, 18:42
Medlem
RobertoSavianos avatar
Samma område där Hannah Bennet bragdes om livet av en psyksjuk granne. Bor hans bror där fortfarande? GM fri där också har jag för mig.

Känns dock som ett väldigt långskott.

Annars ligger området hyfsat nära dels Täby centrum, men också scandic hotell.
Senast redigerad av RobertoSaviano 2018-04-25 kl. 18:44.
Citera
2018-04-25, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av applemania
http://forumbilder.se/H6JKL/screenshot-20180425-170803-2-01

Avspärrat område i Näsby park.
Alltså ungefär parken som omger brf utblicken på kuttervägen 4-8.
Citera
2018-04-25, 18:46
Medlem
apanbengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano

Annars ligger området hyfsat nära dels Täby centrum, men också scandic hotell.

Stämmer, men du tänker nog på det som en gång var Täby Park Hotel med tanke på det nuvarande klientelet där...
Citera
2018-04-25, 18:58
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Jag tror det slutar med att en pundartjej avlidit utan inblandning från någon annan.
”Mord”utredning för att inte missa något (mer befogenheter för polisen).
Citera
2018-04-25, 19:02
Medlem
Skvistens avatar
Precis brevid detta avspärrade område ligger ett av Täbys värsta hyresområde med adress Fregattvägen, bor inte många svenskar där.
Citera
2018-04-25, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Precis brevid detta avspärrade område ligger ett av Täbys värsta hyresområde med adress Fregattvägen, bor inte många svenskar där.
Jag deltar sällan i flashbackdiskussioner men det där var skrattretande.

För det första så finns det knappt hyresområden i Täby så att vara värst säger inte så mycket. Framförallt säger det ingenting om man är "ett av de värsta". Haha! Sen stämmer det inte heller.
Citera
2018-04-25, 19:15
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanbengt
Stämmer, men du tänker nog på det som en gång var Täby Park Hotel med tanke på det nuvarande klientelet där...

Nej, Täby park ligger en bra bit därifrån.

Jag tänker på Scandic som ligger en kort bit därifrån. Försöker bara nämna saker i närområdet där folk/eventuell GM kan komma från.
Citera
2018-04-25, 19:16
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toronto
Jag deltar sällan i flashbackdiskussioner men det där var skrattretande.

För det första så finns det knappt hyresområden i Täby så att vara värst säger inte så mycket. Framförallt säger det ingenting om man är "ett av de värsta". Haha! Sen stämmer det inte heller.

Ehh va? Det finns rätt många hyresområden i Täby. Bland annat i gribban, Täby kyrkby och kring näsbypark
Senast redigerad av RobertoSaviano 2018-04-25 kl. 19:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in