2018-04-23, 23:33
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Framgick inget alls ur det klippet, tycker gubbarna som syntes såg ut att också vara invandrare. Men en helt intetsägande video.
Vad snackar du om? Klippet säger allt utom upprinnelsen.
Tyckte du gubbarna såg ut som vithåriga somaligubbar?
Citera
2018-04-23, 23:36
Medlem
Ultrasmisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
Fast nu var de somaliska busarna faktiskt ungdomar.
Efter några år i gymmet kommer dessa ungdomar se till gubbarna får stryk så in i helvete.

Släpp inte in dem.

Har sett många gym som numera kräver att man signerar 1-års kontrakt. Vilken somalier kan tänka så långt framåt i unga dagar ?

Finns säkert mer tips & tricks för att stänga ute dessa.
Citera
2018-04-24, 00:12
Medlem
outback4s avatar
Förr invaderades bohuskusten än norrmän,nu är det negrer och annat slödder som grisar ner.
Det var bättre förr.
Citera
2018-04-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
Jag är väldigt engagerad och styr upp folk både på nätet och i verkligheten. Jag jobbar med "samhällsinformation" på fritiden, jag har anordnat både nattvandring och uppläxningar utav kriminella "ungdomsgäng". Jag går även ledarskapsutbildningar för att utvecklas både som talare och agitatör.
Jag ÄR en väldigt engagerad medborgare, men jag skulle vilja göra mer, men Lysekils problem ska Lysekils män och ungdomar ta tag i, jag bor i Göteborg och här har vi våra egna problem.

Du bor i Göteborg. Där är ju rena multikulturträsket,en massa som röstar på Kommunisterna. Bra att du försöker men hur skall du lyckas agitera för döva öron?
Citera
2018-04-24, 03:40
Medlem
8711s avatar
Såg den videon igår kväll och man blir riktigt arg av att se dessa störiga invandrare springa runt och kalla svenskar för horor och slå äldre och pensionärer i ansiktet. Synd att inte en annan typ av personer var där och kunde ge packet ett rejält kok stryk. Dom verkar ha ENORMA problem i just Lysekil med "ungdomsgäng", alltså invandrarkillar som beter sig oerhört illa, begår brott och trakasserar folk i staden på alla möjliga och tänkbara sätt.

Skicka hem denna typ av störiga kriminella invandrare omedelbart!

Tyvärr är detta såklart spritt över hela landet där sådant här pågår precis hela tiden. I invandrartäta områden har liknande störiga och kriminella beteenden pågått i decennier. Inse faktum, massinvandringen orsakar det här och fungerar inte överhuvudtaget. Denna massinvandring från mellanöstern och afrika är inte kompatibel med Sverige och svenska folket, vi vill inte ha dom här.
Senast redigerad av 8711 2018-04-24 kl. 03:44.
Citera
2018-04-24, 05:40
Medlem
Sunimods avatar
Det är fel att skylla på invandringen. Felet är att vi släpper in ohyra. Likt råttor och kackerlackor ska de stoppas från att komma in och de som smitit in ska ut eller utrotas.

Men de som invandrat för att arbeta och delta i svenska samhället ska vi värna om. Dock inte skiten som visas i denna tråd, de är ohyra.

Räkna dock inte med nuvarande regering. Där händer inget som tar tag i problemen. De kan endast höja skatter i miljöns namn. Löfven har öppet förklarat att han är emot tiggeri men gör inget åt det. Samma är det med dessa råttor som vistas i Lysekil, de görs inget emot och tillåts härja fritt.

Svensson får inse att det är kört och råttorna har tagit över gator och torg. Vad hjälper det att några pensionärer tar fighten i Lysekil. Råttorna är kvar och återkommer så snart dessa gubbar gått hem.
Citera
2018-04-24, 07:25
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fregretto
https://youtu.be/sDI7p7c7A5U

1:08 in i klippet slår den somaliska pojken mot en svensk gubbe som ser ut att vara 80 år gammal. Genom klippet skriker somaliska pojkarna att de är horor o.s.v..

Jag vet inte exakt vad som startade denna ”batalj” .
Någon boende i Lysekil som känner igen ”busungarna”? Vad var det som föranledde händelsen? Hur ser demografin ut i Lysekil? Mycket invandrare?

Varför står det svenska ungdomar och bara kollar på?

Bra SD propaganda såhär inför valet.
Citera
2018-04-24, 07:48
Medlem
det är rolig att se att svenne börjar agera , bara dom röstar rätt i höst också.
Citera
2018-04-24, 08:39
Medlem
-benito-s avatar
Det finns lika många svenska kids där som negrer men de bara står där som fån och tittar på när dessa jävla apor förolämpar och slår pensionärer. Så jävla skamligt.
Citera
2018-04-24, 08:48
Medlem
Separatistens avatar
Flockmentaliteten. Hyenor. Nu är de svennar de jagar. Och andra invandrare.

Det finns bara en lösning på detta, och det är inte precis fler ungdomsgårdar jag pratar om.

Värt att notera är att några av "pensionärerna" också är invandrare, dock från en annan tid.

De har också rösträtt. Jag tror inte att det är mer Miljöpolitik och Öppnare Gränser de kommer att rösta på.
Citera
2018-04-24, 09:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Det finns lika många svenska kids där som negrer men de bara står där som fån och tittar på när dessa jävla apor förolämpar och slår pensionärer. Så jävla skamligt.
Förvekligade & livrädda för att beskyllas för "rasism". Dessutom vet de svenska kidsen att om dom skulle gå emot blattarna så blir det surt efteråt & dom får ingen som helst hjälp från skola, polis & samhälle.
Citera
2018-04-24, 09:11
Avstängd
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Resultatet utav decenniers pacificerande indoktrinering i kombination med höga halter östrogen i dricksvattnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in