2021-10-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Du kan bara anmäla dig när utlottningarna är öppna.

Hur funkar det då när man redan är kundklubbmedlem?
Citera
2021-10-30, 12:17
Medlem
y-3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Fick du nått besked om när konsolen dyker upp?
Nu har i alla fall jag hämtat mitt PS5! Visst har man läst att många blivit förvånade över storleken, men jävlar! Det får ju mitt ps4 att framstå som minimalt.
Citera
2021-10-30, 12:20
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
Hur funkar det då när man redan är kundklubbmedlem?

Det märker du när lotteriet öppnar. Orkar du inte ta reda på det själv är det nog bättre om någon annan vinner.
Citera
2021-10-30, 12:47
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y-3
Nu har i alla fall jag hämtat mitt PS5! Visst har man läst att många blivit förvånade över storleken, men jävlar! Det får ju mitt ps4 att framstå som minimalt.

Har med fått min..
Spelar som fan..
Citera
2021-10-30, 14:53
Medlem
Burken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Äh ett nytt Star Ocean duger gott för mig. Sen är man såklart försiktig efter fiaskot med femman. Men Square sitter på en IP med enorm potential. Ett space jrpg liksom. Finns hur mycket som helst att jobba med där. De tidigare spelen har varit bra. Det är bara synd att dom inte ger det en ärlig chans bara med bättre production values. Trailern såg sådär ut. Men man fick se väldigt lite. Hoppas det blir bra. Har längtat efter mer Star Ocean. Inget annat i övrigt om intresserar men svårt att bli upprörd. Dom var tydliga med att det var third party. Sen får man acceptera att dom måste ha events för andra typer av gamers också. Spelvärlden är väldigt bred nuförtiden. Det som visades upp har säkert sina intressenter också. Dom förtjänar väl uppmärksamhet också.

Kollade man på kommentarerna under eventet så var det typ ingen som var glad. Bara massa svordomar och L's som i ordet Loser över hela kommentarfältet hahaha och GTA6 såklart. Det var väldigt fientlig stämning.
Citera
2021-10-30, 15:21
Medlem
Webhallen har digital edition inne, många ex men de går åt i rasande fart.... själv letar jag efter disc edition...

Edit: togs bort... min gissning är att de hade några ex kvar och att de säljer snart igen... de verkar ha sålt några igår också vid ungefär samma tidpunkt...
Senast redigerad av SeptemberRain 2021-10-30 kl. 15:29.
Citera
2021-10-30, 17:03
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeptemberRain
Webhallen har digital edition inne, många ex men de går åt i rasande fart.... själv letar jag efter disc edition...

Edit: togs bort... min gissning är att de hade några ex kvar och att de säljer snart igen... de verkar ha sålt några igår också vid ungefär samma tidpunkt...

Finns några att beställa där nu.
Citera
2021-10-30, 17:08
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Finns några att beställa där nu.

Hos Webhallen, nej.

Edit: Digital finns.
Citera
2021-10-30, 17:12
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Hos Webhallen, nej.

Edit: Digital finns.

Jo, det var digital jag tänkte på. 8 i lager nu.
Citera
2021-10-30, 19:45
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burken89
Kollade man på kommentarerna under eventet så var det typ ingen som var glad. Bara massa svordomar och L's som i ordet Loser över hela kommentarfältet hahaha och GTA6 såklart. Det var väldigt fientlig stämning.
Fast så låter det alltid på dessa state of plays. Än värre var det med we are ofk som utannonsrades. Ett spel man inte gillar, move on liksom. Men vissa blir som besatta och måste hata spelet och klicka massa dislike buttons som en galning.

Sen när det gäller just Star Ocean är många fortfarande besvikna och upprörda över femman som var dåligt. Sen finns det vissa också om inte kan släppa slutet på til the end of time heller. Man tyckte det förstörde hela Star ocean.

Spoiler för slutet på til the end of time

Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Inte spelat Star Ocean sedan Last Hope på 360 kommer ihåg jag gillade det en hel del då fast var det inte grymt långt eller sviker minnet mig .
Kommer inte ihåg själv men howlongtobeat har det på 46 timmar för storyn. Långt nog? Spelade dock First departure, och Til the end of time nyligen och båda var lätt över 30 timmar. Som sig bör med jrpgs. Men å andra sidan var jag nere på under 10 timmar med mina second playthroughs för båda spelen. Skippar man dialog, cutscenes, battles och vet vart man ska går det undan.

Förhoppningsvis blir sjätte delen mer av First departure och til the end of time snarare än femman. Men förväntningarna är låga med dagens Square enix.
Citera
2021-10-31, 20:43
Medlem
Citat:
Det märker du när lotteriet öppnar. Orkar du inte ta reda på det själv är det nog bättre om någon annan vinner.
Förlåt att man fråga då.
Citera
2021-11-02, 21:45
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeptemberRain

Vad är skillnaden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in