2018-04-22, 16:16
Medlem
Kapten-Booms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
De är förmodligen mer fientligt inställda till invandring än genomsnittssvensken förutom från sin egen etniska och religiösa grupp.

Ja, absolut. Inte minst eftersom dessa faktiskt har en bild av vilka värderingar islam innebär och vilka konsekvenser det får att importera drösvis med muslimer. Dumsvensken har ju blivit hjärntvättad så länge att denne tror att muslimer minsann inte alls är mer problematiska än någon annan grupp och lätt kan "integreras" i det svenska samhället. Utlänningar (tex. judar från grannländer till MENA) är bättre pålästa.
Citera
2018-04-22, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
Det stämmer inte alls. Sveriges somalier skulle exempelvis inte protesterat mot att fler somalier kommer till Sverige. Samma sak kan sägas om övrigt menafolk. De bryr sig inte om att Sverige inte har råd att ta emot en enda flykting till.

Nu fantiserar du bara.

Jag vet många invandrare kriminella och hederliga. Som inte vill få hit fler. Och definitivt inte afghanerna. Och det finns även flera av dom som kommer rösta på SD som exempel.
Citera
2018-04-22, 17:27
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Nu fantiserar du bara.

Jag vet många invandrare kriminella och hederliga. Som inte vill få hit fler. Och definitivt inte afghanerna. Och det finns även flera av dom som kommer rösta på SD som exempel.

Vi får se vem som fantiserar. Du inser inte hur situationen ser ut i Sverige.
Senast redigerad av Ordpistolen 2018-04-22 kl. 17:29.
Citera
2018-04-22, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
Vi får se vem som fantiserar. Du inser inte hur situationen ser ut i Sverige.

Ja visst.

Jag har själv bott i Tensta/Rinkeby. Och känner väll några hundra utlänningar runt om i landet.

Men en mupp som aldrig lämnat rummet hemma hos mamma och tror NMR är räddningen för Sverige. Vet givetvis bättre.

Det märks tydligt att du inte vill lyssna på det jag skriver. Och drar slutsatser som passar din bild.

Faktum kvarstår. Det finns en hel del invandrare som tycker det räcker, och absolut inte vill ha hit mängder med afghaner.

Och som även röstar SD.
Citera
2018-04-22, 20:18
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Ja visst.

Jag har själv bott i Tensta/Rinkeby. Och känner väll några hundra utlänningar runt om i landet.

Men en mupp som aldrig lämnat rummet hemma hos mamma och tror NMR är räddningen för Sverige. Vet givetvis bättre.

Det märks tydligt att du inte vill lyssna på det jag skriver. Och drar slutsatser som passar din bild.

Faktum kvarstår. Det finns en hel del invandrare som tycker det räcker, och absolut inte vill ha hit mängder med afghaner.

Och som även röstar SD.

Det är intressant att du gör dig mödan att försvara invadrare/flyktingar så mycket, är du själv en invandrare? Varför bor du inte kvar i Tensta/Rynkeby? Var det för tryggt för dig att bo kvar där? Vill du inte att dina barn ska växa upp i dessa fina områden?
Förresten hur ser demografin ut i dessa områden? Vilka bor där? Är det därför dessa områden har blivit så fantastiska och härliga att bo i?

Tråden handlade om vad dagens flyktingar anser om att fler flyktingar kommer till Sverige.
Och jag tror inte att dagens flyktingar bryr sig om det kommer fler. De får bidrag och är nöjda.
Problemet är att Sverige kollapsar för varje ny flykting som kommer hit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in