Citat:
Ursprungligen postat av
Inmymind777
Ja visst.
Jag har själv bott i Tensta/Rinkeby. Och känner väll några hundra utlänningar runt om i landet.
Men en mupp som aldrig lämnat rummet hemma hos mamma och tror NMR är räddningen för Sverige. Vet givetvis bättre.
Det märks tydligt att du inte vill lyssna på det jag skriver. Och drar slutsatser som passar din bild.
Faktum kvarstår. Det finns en hel del invandrare som tycker det räcker, och absolut inte vill ha hit mängder med afghaner.
Och som även röstar SD.
Det är intressant att du gör dig mödan att försvara invadrare/flyktingar så mycket, är du själv en invandrare? Varför bor du inte kvar i Tensta/Rynkeby? Var det för tryggt för dig att bo kvar där? Vill du inte att dina barn ska växa upp i dessa fina områden?
Förresten hur ser demografin ut i dessa områden? Vilka bor där? Är det därför dessa områden har blivit så fantastiska och härliga att bo i?
Tråden handlade om vad dagens flyktingar anser om att fler flyktingar kommer till Sverige.
Och jag tror inte att dagens flyktingar bryr sig om det kommer fler. De får bidrag och är nöjda.
Problemet är att Sverige kollapsar för varje ny flykting som kommer hit.