2025-05-06, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Drog av en härlig runk i duschen imorse innan jag drog till jobbet, det är så praktiskt att runka i duschen. Bara att spola bort sperman, skönt är det också, jag har alltid älskat att runka i duschen eller i badet, visst nu älskar jag att onanera i största allmänhet men det är något speciellt att runka I duschen, mysigt på något sätt.

Gött! Blir det o knulla soffan med en polare i helgen?
Citera
2025-05-06, 13:37
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElvitalSwe
Gött! Blir det o knulla soffan med en polare i helgen?

Kanske om nån polare vill så turas vi om.
Citera
2025-05-10, 06:48
Medlem
Runkar flera gånger i veckan + dildo i olika former o en skön metall eller glasplugg samtidigt är 70 bast.
Citera
2025-05-10, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joggen53
Min kuk är 70+. Runkar dagligen men slutar 2 sekunder innan sprut. Sprutar jag är kuken som en död sill tills nästa dag. Sprutet sparar jag till fruns fitta en gång i veckan (också 70+). Har lärt mig sluta runka i tid. Det är skönt att vara nära utlösning också.
Låter härligt att ni har det skönt, runkar flera gånger i veckan här med.
Ha det skööönt.
Citera
2025-05-10, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Så du edge-runkar aldrig alltså fast du kommer i slutet, start-stopp teknik kallar en del det.
Så sjukt skönt att edga sig till den där känslan gränsen att komma och hålla sig där så länge som det går.
Mmmm jaaa är skönt med edge-runk.
Citera
2025-05-10, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Jag runkar dagligen, ofta både morgon och kväll. Brukar bli en runk i sängen innan jag går upp och en på eftermiddagen kvällen när jag kommer hem från jobbet skolan. Förr i tiden drog jag av en snabb för att komma. Idag är känslan och orgasmen viktigare för mig så jag brukar hålla på minst 20 minuter. Edgar fram orgasmen. Alltså runkar tills jag känner att jag är påväg att komma, pausar så det lugnar ner sig och börjar om. Upprepar så många gånger som jag klarar av att hålla mig på gränsen. Dör varje gång blir det skönare och får orgasmkänslan under hela runken. Alltså känsla när jag smeker kuken blir sjukt intensiv. När jag väl kommer efter antal ”omstart” blir sprutet kraftigare och satsen mer rinnig, nästan som vatten i konsistensen.
Mmmm jaaa runkar så också o sprutar hårdare som sagt, har en skön ring på också Mmmm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in