Hej,
Trådskaparen här!
Följer såklart min tråd och alla inlägg och du är nog den mest frekventa trådskrivaren. Har många gånger funderat på om du är ett troll och eller skriver sanning men kryddar det för underhållningsvärdet, eller så är det du skriver helt sant. Om det är sanning så är du för mig en fantastisk person för att du delar med dig av hur du är och vad du gör och upplevt på ett mycket speciellt sätt. Tror inte det hör till det vanligaste att killar är med om så mycket och så ”extremt” runkande med grannar, vänner. Det är inget negativt utan befriande att det finns individer som du och uppenbart fler som du (dina vänner). Det spelar ingen roll om du trollar, kryddar verkligheten eller att det är sanning. Underhållande oavsett.
Skrev någon gång i tråden och frågade angående ett inlägg du gjort om din son.
Nu har jag fler frågor om honom och din relation. Du har berättat att ni har en öppen och naturligt förhållningssätt till sex och onani vilket alla föräldrar borde ha.
Nu till frågorna…
Jag tänker med tanke på dina onanivanor och lite ”extrema” upplevelser måste din son vet om det. Inte att du berättat utan han förstår utifrån hur du är som person och även hört och kanske sett, vilket du sagt att han i alla fall förmodligen hört dig. Tror du han ärvt sättet att vara och har lika hög libido och runkvanor som du?