2026-02-04, 11:34
Medlem
Disneylovers avatar
Jag säger till mig själv efter varje "session"; nä, nu måste jag sluta runka! det är inte hälsosamt.. men så fort jag ser en snygg kille (till exempel i kostym eller grå mjukisar) är kört och det är dags att tömma igen.
Citera
2026-02-04, 23:55
Medlem
Onan-erarens avatar
Ja det är jätte fult att runka, vi hamnar inte i himlen när vi dör. Jag har sökt mig till ett munk kloster å där ska jag bo i resten av mitt liv, å onani är INTE tillåtet där.
Citera
2026-02-06, 15:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Ja det är jätte fult att runka, vi hamnar inte i himlen när vi dör. Jag har sökt mig till ett munk kloster å där ska jag bo i resten av mitt liv, å onani är INTE tillåtet där.

Runka på, säger jag! Glöm inte dildon i röven!!
Citera
2026-02-06, 15:20
Medlem
Fottitis avatar
Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=GmC-UGRRm3A&list=RDGmC-UGRRm3A
Citera
2026-02-06, 15:21
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fottiti
https://www.youtube.com/watch?v=GmC-UGRRm3A&list=RDGmC-UGRRm3A

Var? På tåg och bussar så klart.
Citera
2026-02-07, 05:29
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glykol1990
Runka på, säger jag! Glöm inte dildon i röven!!

Nej då den glömmer jag inte. Oroa dig inte för det.
Citera
2026-02-08, 12:17
Avslutad
Citat:
Nej då den glömmer jag inte. Oroa dig inte för det.

Klämmorna på brösten får du inte glömma!! Så att du får starkare orgasmer!!
Citera
2026-03-04, 07:54
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag å två polare brukar ge varandra uppdrag, uppdraget går ur på att runka på bestämda platser å filma det å skicka filmerna till varandra för att bevisa att man utfört uppdraget, igår så runkade jag i trapphuset sent på kvällen. Jag sprutade på väggen å filmade det å skickade till polarna som bevis, å nu ska dom runka I ett trapphus å skicka bevisen till mig. Lite udda men kul faktiskt.
Citera
2026-03-04, 09:48
Medlem
Citat:
Jag å två polare brukar ge varandra uppdrag, uppdraget går ur på att runka på bestämda platser å filma det å skicka filmerna till varandra för att bevisa att man utfört uppdraget, igår så runkade jag i trapphuset sent på kvällen. Jag sprutade på väggen å filmade det å skickade till polarna som bevis, å nu ska dom runka I ett trapphus å skicka bevisen till mig. Lite udda men kul faktiskt.

Såg nån dig?
Citera
2026-03-04, 12:14
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthistamin1989
Såg nån dig?

Nej, ingen såg. Förutom polarna som jag skickade filmen till.
Citera
2026-03-04, 12:53
Medlem
Citat:
Nej, ingen såg. Förutom polarna som jag skickade filmen till.

Tänk om en kvinna hade sett dig 😮😮
Citera
2026-03-08, 03:37
Medlem
Citat:

Är ni bögar eller varför vill ni se varandra runka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in