2006-01-28, 16:24
Medlem
fnattes avatar
Har läst lite varstans här att Theralen kan vara bra om man vill slagga, även mot ångest.

Fick en sådan flaska ev en kompis nyss och ikväll hade jag tänkt köra lite vaket, hittade inte någora dosangivelser mot tjackångest/sömnproblem....

Är det någon som har använt Theralen i det användningsområdet? Hur mycket brukar ni ta?

Är det effektivt?
Citera
2006-01-28, 17:22
Bannlyst
Theralen ger en fruktansvärd AT när man sover på det. Jag skulle rekomendera att du spar flaskan till något annat eller slänger den.
Citera
2006-01-28, 17:34
Medlem
TomiXs avatar
Själv brukade jag ta 0.25 eller 0.5ml tillsammans med 5mg Imovane, fungerar oftast mkt bra
Citera
2006-01-28, 17:35
Medlem
fnattes avatar
Ok, hur är AT'n då? Ändå har folk redkommenderat Theralen att sova på här på forumet.

Någon mer som har erfarenhet av theralen?

Citat:
Ursprungligen postat av flashback?
Theralen ger en fruktansvärd AT när man sover på det. Jag skulle rekomendera att du spar flaskan till något annat eller slänger den.

Hur är det om man bara tar nog för herr ågren då och är vaken?

Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Själv brukade jag ta 0.25 eller 0.5ml tillsammans med 5mg Imovane, fungerar oftast mkt bra

När tar du theralen? Efter andra droger?
Citera
2006-01-28, 17:39
Medlem
Jag brukar ta 3 rör, sen sover jag som en guud. At är väl för min del att man e seg dagen efter.
Ta det om du har ångest eller för att sova bättre.
Citera
2006-01-28, 17:42
Bannlyst
Kolla in FASS.se där finns det info du vill ha.... Självklart kan du överdosera lite
för effekt. Dagen efter är man oftast ganska seg ungefär som på propavan.

Edit: Men skaffa nån benzo om du vill ha garanterad effekt för på mig biter inte
theralen hur mycket jag än tar och jag kör aldrig Cs droger.
Citera
2006-01-28, 17:42
Medlem
fnattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FastaRasta
Jag brukar ta 3 rör, sen sover jag som en guud. At är väl för min del att man e seg dagen efter.
Ta det om du har ångest eller för att sova bättre.

Är det efter du tagit något annat eller för att sova bättre bara?
Citera
2006-01-28, 17:45
Medlem
Cykeltratts avatar
tjena fnatte, theralen får dom ju till och med i finkan, så det är nog bara å dåna i sig... sug i dig tills du somnar....

försök att få tag på iktorivil droppar nästa gång i stället
Citera
2006-01-28, 17:51
Medlem
fnattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
Kolla in FASS.se där finns det info du vill ha.... Självklart kan du överdosera lite

Yes har kollat där. Men ofta tar man mer än vad som står angivet där. Iaf jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltratt
tjena fnatte, theralen får dom ju till och med i finkan, så det är nog bara å dåna i sig... sug i dig tills du somnar....

försök att få tag på iktorivil droppar nästa gång i stället

Tjena polarn!

Mja men iktrovil är för starkt för mig, jag är juh helt väck dagen efter jag käkar det. Men iof, jag vet inte om det kan ses som något dåligt...

Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen

Edit: Men skaffa nån benzo om du vill ha garanterad effekt för på mig biter inte
theralen hur mycket jag än tar och jag kör aldrig Cs droger.

Jag köper benzo när jag kommer åt. Det är guld värt om man har möte med herr ågren och när han håller än vaken. Dock är det inte alltid så bra tillgång på det. =/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in