2019-02-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikaan2
Har skärmdumpar på hennes senaste Instagram inlägg ang. Spanien
Någon spekulerade om utbytes år och jag tror det stämmer att hon studerar där nu.

Lust att publicera instainlägget?
Citera
2019-02-04, 17:46
Medlem
Vet någon när man kommer få mer information om kommande utredningen? Kommer en ny förundersökning inledas?
Citera
2019-02-04, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleJagarKanin
Vet någon när man kommer få mer information om kommande utredningen? Kommer en ny förundersökning inledas?

Mot våren hörde jag. Det kommer bli riktigt saftigt detta.
Citera
2019-02-04, 20:27
Medlem
aluminimums avatar
Som jag förstod i sista presskonferensen från Norrköpings tingsrätt, så kommer åklagarna runt om i landet planera rättegångar mot resterande fuskare. Så troligen blir det inte en stor saftig utredning som nu, utan flera små godbitar istället.
Citera
2019-02-05, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aluminimum
Som jag förstod i sista presskonferensen från Norrköpings tingsrätt, så kommer åklagarna runt om i landet planera rättegångar mot resterande fuskare. Så troligen blir det inte en stor saftig utredning som nu, utan flera små godbitar istället.

Godbitar blir saftigt i slutändan . Flera av fuskarna kommer att få information om utredning snart. Blir väl bara att vänta på nästa FUP och hoppas man ser några finna namn på listan. Va skönt det ska bli att vi får veta vilka de andra asen är som fuskat.
Citera
2019-02-05, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nagayumi12
Godbitar blir saftigt i slutändan . Flera av fuskarna kommer att få information om utredning snart. Blir väl bara att vänta på nästa FUP och hoppas man ser några finna namn på listan. Va skönt det ska bli att vi får veta vilka de andra asen är som fuskat.

Jag trodde vi redan visste vilka ”asen” var som hade fuskat? Dvs. Omaskade listan?
Citera
2019-02-05, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSGuy
Jag trodde vi redan visste vilka ”asen” var som hade fuskat? Dvs. Omaskade listan?

Jo men det verkar framgå att det möjligtvis finns flera . Hur mår polaren btw ?
Citera
2019-02-05, 10:51
Medlem
Citat:
Jo men det verkar framgå att det möjligtvis finns flera . Hur mår polaren btw ?

*=s
Om du syftar på Pontu* Axel**on så är han körd.
Senast redigerad av KalleJagarKanin 2019-02-05 kl. 11:25.
Citera
2019-02-05, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleJagarKanin
*=s
Om du syftar på Pontu* Axel**on så är han körd. 20/40 på utprövningsdelen men 1.9 som resultat?

Va skönt att veta att den fuskare till svin kommer få det saftigt. Kanske dags för er fuskare att ni förbereder er för förhöret? Tips: Säg inte att ni ångra er mitt i allt som alla andra idioter? Eller vet ni vad ni åker dit hur som helst

PS: Om ni inte åker dit lär ni hängas ut av någon.
Citera
2019-02-05, 11:24
Medlem
Citat:
Va skönt att veta att den fuskare till svin kommer få det saftigt. Kanske dags för er fuskare att ni förbereder er för förhöret? Tips: Säg inte att ni ångra er mitt i allt som alla andra idioter? Eller vet ni vad ni åker dit hur som helst

PS: Om ni inte åker dit lär ni hängas ut av någon.

Det finns ingen chans att man klarar sig oavsett ursäkter. Det finns för mycket bevisning mot en.
Citera
2019-02-05, 11:26
Medlem
ta bort
Senast redigerad av LilleKanin 2019-02-05 kl. 11:28.
Citera
2019-02-05, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilleKanin
-

Edit: Varför vill du ta bort ditt inlägg?

De flesta på listan har usel ekonomi från min undersökning, har man pengar så kan man fly utomlands som en viss LH som flydde till Barcelona, Spanien.

De som kommer ryka är nog de som tog lån för att betala för fusket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in