Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-14, 21:43
  #1
Medlem
Jag har under en längre tid blivit äcklad av ett land vill inte nämna vilket, det är inte alls logisk varför jag blir äcklad av detta land har ingen koppling till landet. Mitt problem är att jag tänker på det här landet väldigt mycket och kan inte kontrollera det, för att jag ska må bättre måste jag tänka på ett annat land så att jag inte ska bli äcklad, när jag tänker på landets huvudstad, president flagga så blir jag äcklad och måste tänka på ett annat land igen, har sådana här tankar mycket skulle vara tacksam om jag kunde få tips på hur jag kan bli fri från mina tankar, det måste väl vara och Ocd jag har.
Citera
2018-04-14, 21:45
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred85
Jag har under en längre tid blivit äcklad av ett land vill inte nämna vilket, det är inte alls logisk varför jag blir äcklad av detta land har ingen koppling till landet. Mitt problem är att jag tänker på det här landet väldigt mycket och kan inte kontrollera det, för att jag ska må bättre måste jag tänka på ett annat land så att jag inte ska bli äcklad, när jag tänker på landets huvudstad, president flagga så blir jag äcklad och måste tänka på ett annat land igen, har sådana här tankar mycket skulle vara tacksam om jag kunde få tips på hur jag kan bli fri från mina tankar, det måste väl vara och Ocd jag har.

Något oarbetat gammalt minne som ligger och skaver eller någon händelse du sett/läst om som har med det landet att göra?

Vilket land är det? Vore intressant att veta det.
Citera
2018-04-14, 21:46
  #3
Medlem
Pallestroms avatar
Vad är en längre tid?

Varit något annat tidigare?
Citera
2018-04-14, 21:53
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Vad är en längre tid?

Varit något annat tidigare?

Började för 15 år sen men då var det inte så allvarligt, började bli riktigt jobbig för 5 år sen då började det utvecklas och bli värre. I början tänkte jag bara på namnet på landet sen börja jag tänka på huvudstad, städer flagga, fattar inte hur det kunde utvecklas och bli så illa som idag.
Citera
2018-04-14, 21:58
  #5
Medlem
Pallestroms avatar
Ok. Det borde du gå och prata med någon om.
Citera
2018-04-14, 22:08
  #6
Medlem
hrwdtjs avatar
Låter märkligt. Har du försökt förstå vad det är med själva landet som gör dig äcklad? Sen verkar det ganska märkligt hur man kan bli äcklad av ett land. Det är ju omöjligt att träffa alla invånare som bor där.
Citera
2018-04-15, 12:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hrwdtj
Låter märkligt. Har du försökt förstå vad det är med själva landet som gör dig äcklad? Sen verkar det ganska märkligt hur man kan bli äcklad av ett land. Det är ju omöjligt att träffa alla invånare som bor där.

Om man har ocd så är ju tankarna inte logiska, vilket det är i detta fall. Det är allt som har med landet namn, flagga , invånare även om jag ser en snygg brud från landetblir jag äcklad undrar bara vad det kan bero på.
Citera
2018-04-17, 23:03
  #8
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Flyttar tråden till ett mer passande delforum.

Psykologi: allmänt ——-> Psykisk hälsa

/Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback