Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-07-28, 00:57
Medlem
glockenreins avatar
Vet någon vilket parti Per röstar på?
Citera
2025-07-28, 06:32
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein

Vill minnas att han pratat om att han röstade på Medborgerlig samling i senaste riksdagsvalet.
Citera
2025-07-28, 10:36
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Vill minnas att han pratat om att han röstade på Medborgerlig samling i senaste riksdagsvalet.

Tack! Låter rimligt!
Citera
2025-07-28, 12:24
Medlem
han röstar säkert på sd eller nått

Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Citera
2025-12-13, 13:28
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Jag blev extremt chockad av att Per ska vara heterosexuell, aldrig hört någon låta bögigare än honom, utöver det så reagerade jag på att dom kommer av sig väldigt lätt och tappar orden när dom inte läser från ett utskrivet manus, som i fallet med gästerna, utöver detta är det jävligt ointressant att lyssna på 2 snubbar som runkar ett moderatskaft, 1/5, kommer inte lyssna vidare!
Citera
2025-12-14, 22:02
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Jag blev extremt chockad av att Per ska vara heterosexuell, aldrig hört någon låta bögigare än honom, utöver det så reagerade jag på att dom kommer av sig väldigt lätt och tappar orden när dom inte läser från ett utskrivet manus, som i fallet med gästerna, utöver detta är det jävligt ointressant att lyssna på 2 snubbar som runkar ett moderatskaft, 1/5, kommer inte lyssna vidare!

Det är en påklistrad lidingö-sociolekt för att markera social status och lojalitet mot etablissemanget. Tycker inte det är synonymt med en bögpipa, även om det låter fånigt - särskilt när man sett igenom det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in