Citat:
Ursprungligen postat av
Abdull-jabbar
För ett år sedan träffade jag en tjej, allt var underbart till en början men efter några veckor började hon ändra sitt beteende. Jag visade uppskattning och förklarade min kärlek för henne. Hon gjorde periodvis detsamma. Men det var som om jag inte existerade i hennes värld i perioder. Efter ett år gjorde hon slut med mig och gav mig inte ens någon förklaring.
Läser dagligen om allt skit som händer i samhället och utvecklingen. Vill kräkas och spy på alla jävla våldtäkter och skjutningar. Vill kräkas på alla vänner som gifter sig och skaffar barn.
Jag känner att jag inte vill leva längre, har investerat tid och känslor på kvinnor som inte ens har brytt sig om mig. Samtidigt vill jag inte ta livet av mig eftersom det är fegt.
Vad ska man göra?
Vad ska du göra?
Jadu, vad vill du göra?
Du är inte beroende av andra människor för att leva ditt eget liv, eller?
Är du det kan det vara en bra idé att söka hjälpa, psykologsamtal el. dito är en bra start.
Annars är det bara att bestämma dig för hur du vill att ditt liv ska se ut och fungera, utan partner, och se till att du mår bra i dig själv igen innan du ens funderar på att försöka dig på en relation igen.