• 1
  • 2
2018-04-10, 12:23
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdull-jabbar
Fyfan nu har jag kollat några klipp och börjar inse hur blind jag har varit. Jag har ju betett mig likt en hund, hur fan kunde hon ens vara med mig i ett helt år?
Då har jag goda nyheter! Nu när du kan se så kan du förändra 😀
Citera
2018-04-10, 12:27
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Fyfan nu har jag kollat några klipp och börjar inse hur blind jag har varit. Jag har ju betett mig likt en hund, hur fan kunde hon ens vara med mig i ett helt år?

Exakt så reagerar dom flesta.

Köp hans bok, eller skriv upp dig på hans maillista på hemsidan så får du den gratis
Citera
2018-04-10, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Vilken video fick dig att bli så belyst, när han har gjort flera stycken?

De filmerna som avhandlar The no Contact rule
Citera
2018-04-10, 12:38
Medlem
Bizmarcks avatar
Börja engagera dig inom motståndsrörelsen och verka för ett etniskt homogent Sverige! Gå ut och nattvandra för trygghet på gator och torg! Alliera dig med likasinnade! Gör något annat än att sitta hemma och deppa över några våp! Finns viktigare saker att ta tag i!
Citera
2018-04-10, 14:32
Medlem
Talking-Donkeys avatar
https://www.youtube.com/watch?v=ylxe...23350845850269

Är ni bekanta med MGTOV ??
Man känner igen det här. Ha ha ha.
Citera
2018-04-10, 18:06
Medlem
Citat:
För ett år sedan träffade jag en tjej, allt var underbart till en början men efter några veckor började hon ändra sitt beteende. Jag visade uppskattning och förklarade min kärlek för henne. Hon gjorde periodvis detsamma. Men det var som om jag inte existerade i hennes värld i perioder. Efter ett år gjorde hon slut med mig och gav mig inte ens någon förklaring.

Läser dagligen om allt skit som händer i samhället och utvecklingen. Vill kräkas och spy på alla jävla våldtäkter och skjutningar. Vill kräkas på alla vänner som gifter sig och skaffar barn.

Jag känner att jag inte vill leva längre, har investerat tid och känslor på kvinnor som inte ens har brytt sig om mig. Samtidigt vill jag inte ta livet av mig eftersom det är fegt.

Vad ska man göra?

Låt inte det som hänt tidigare tynga ner dig. Allt som hänt fram till nu är historia. Det finns inte längre, annat än i dina tankar. Varje gång du tänker på något negativt som hänt, utsätter du din kropp för upplevelsen igen, eftersom din hjärna inte kan skilja på det som hänt ”på riktigt” och det som du ”bara tänker”. Du ökar alltså mängden negativitet i din kropp, vilket i längden kan påverka både din hälsa och ditt liv. Tillåt dig själv att släppa, förlåta om det behövs och sedan gå vidare. Du har inget att vinna på att älta eller fastna i gamla saker. Ditt liv är här och nu och varje dag är ny. Varje morgon har du möjlighet att börja om, varje morgon kan du ta beslutet att göra det bästa av den här dagen. Unna dig det! Ingen mer än du förlorar på att du ältar det som redan är över. Släpp och gå vidare, lättare och gladare
Citera
2018-04-10, 21:29
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
För ett år sedan träffade jag en tjej, allt var underbart till en början men efter några veckor började hon ändra sitt beteende. Jag visade uppskattning och förklarade min kärlek för henne. Hon gjorde periodvis detsamma. Men det var som om jag inte existerade i hennes värld i perioder. Efter ett år gjorde hon slut med mig och gav mig inte ens någon förklaring.

Läser dagligen om allt skit som händer i samhället och utvecklingen. Vill kräkas och spy på alla jävla våldtäkter och skjutningar. Vill kräkas på alla vänner som gifter sig och skaffar barn.

Jag känner att jag inte vill leva längre, har investerat tid och känslor på kvinnor som inte ens har brytt sig om mig. Samtidigt vill jag inte ta livet av mig eftersom det är fegt.

Vad ska man göra?

Vad ska du göra?

Jadu, vad vill du göra?

Du är inte beroende av andra människor för att leva ditt eget liv, eller?

Är du det kan det vara en bra idé att söka hjälpa, psykologsamtal el. dito är en bra start.

Annars är det bara att bestämma dig för hur du vill att ditt liv ska se ut och fungera, utan partner, och se till att du mår bra i dig själv igen innan du ens funderar på att försöka dig på en relation igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in