• 1
  • 2
2018-04-07, 08:18
Medlem
AnnaWirrPannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstallion
Måste man inte ha fyllt 21 för att få strippa?

Nej, 18.
Citera
2018-04-07, 08:57
Medlem
godboys avatar
Jag skulle avråda starkt från detta. Jag kan inte branschen och har aldrig varit på en strippklubb, inte min grej helt enkelt.

Däremot så såg jag o frugan på en Netflix- serie, tror den heter "Strippers". Den är i o f gjord i Storbritannien, men det lär nog funka på samma sätt här. Tycker du ska se den innan du börjar.

Det är en jävligt sjuk bransch . Så UNDVIK.
Citera
2018-04-07, 09:59
Medlem
Diablo1118s avatar
Privatekonomi --> Arbetsliv och arbetsmarknad
/Moderator
Citera
2018-04-07, 10:20
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghettoprinsessan
Tack för svar!
Jag vet vart jag har mig själv och i Sverige och den klubben jag har haft kontakt med får männen inte röra mig utan tillåtelse, kommer uttnytja min sexualitet och mitt kön, jag kommer absolut inte gå över mina moraliska gränser jag kommer alltså absolut inte utföra några som helst sexuella tjänster.

Du menar klubbägaren samt gästerna kommer att utnyttja ditt kön. Tillgång och efterfrågan. Du är inte en snöflinga i den här branschen. Försök konkurrera med öststatstjejer, asiater, sydamerikaner och afrikaner. Tror du de har mycket gränser?

Pengarna finns i privata tjänster inte på scenen. Se men inte röra kommer du att få mindre cash än studiemedel på.
Citera
2018-04-07, 10:40
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Hej! Det är så att jag är trött på att vara en fattig student, går gymnasiet och jobbar extra får inte en speciellt fett lön ligger i snitt på 5000kr i månaden i egna inkomster. Så jag har bestämt mig, jag kommer söka jobb som strippa det är lätta pengar, men då undrar jag vilka klubbar i Stockholm är bäst? Vart är det bäst betalt tänkte jobba cirkus 2 gånger i veckan vad tror ni en månadslön kan ligga på då?

Om du går i gymnasiet så bor du väll hemma och dessutom är dina föräldrar försörjningsskyldiga för dig upp till 21 om du går i gymnasiet.

Så du har gratis bostad, mat, kläder, hygien artiklar och de nödvändigheter som du behöver.

Utöver det får du studiebidrag och jobbar extra totalt 5000 skriver du.

Vilket borde räcka mer än väl när alla nödvändiga saker redan är betalt.

Vill du förklara vad dessa 5000 går till och hur mycket mer du behöver och till vad ?

Om det nu verkligen är så att du behöver mer så gå till din pappa och berätta vad du tänkt ”jobba” ... som. Så kommer han garanterat lösa ditt penga problem på ett bättre sätt.
Citera
2018-04-07, 12:34
Medlem
Nytt skolarbete?

(FB) Jävla knäppisar
Citera
2018-04-07, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergwall94
Om du går i gymnasiet så bor du väll hemma och dessutom är dina föräldrar försörjningsskyldiga för dig upp till 21 om du går i gymnasiet.

Så du har gratis bostad, mat, kläder, hygien artiklar och de nödvändigheter som du behöver.

Utöver det får du studiebidrag och jobbar extra totalt 5000 skriver du.

Vilket borde räcka mer än väl när alla nödvändiga saker redan är betalt.

Vill du förklara vad dessa 5000 går till och hur mycket mer du behöver och till vad ?

Om det nu verkligen är så att du behöver mer så gå till din pappa och berätta vad du tänkt ”jobba” ... som. Så kommer han garanterat lösa ditt penga problem på ett bättre sätt.

Jag får tak över huvudet och mat gratis, vet inte vart dom går men det är dyrt att leva, lägger även undan pengar till resor. Men kort och gott vad pengarna går till är kläder, smink, naglar, alkohol, hämtmat och taxis!
Jag vill försörja mig själv vill inte leva på någon annan än mig själv.
Citera
2018-04-07, 13:31
Medlem
SYSTEMexes avatar
1 låt lapdance 500 3 låtar 1000 har jag hört från polare som varit i gbg. Sen hur mycket du skulle få är oklart. Privat show är där pengarna stiger. ju mer du gör desto mer får du, målet är att göra folk så kåta att de inte kan tacka nej

Tänk dock efter både 3 och 4 gånger.. skulle du bry dig ifall hela skolan/din familj visste att du var en strippa. Hade en i min stad som gjorde en p-rulle och efter en tid visste alla ungdomar + familj om videon.
Citera
2019-03-15, 05:28
Medlem
Citat:
Hej! Det är så att jag är trött på att vara en fattig student, går gymnasiet och jobbar extra får inte en speciellt fett lön ligger i snitt på 5000kr i månaden i egna inkomster. Så jag har bestämt mig, jag kommer söka jobb som strippa det är lätta pengar, men då undrar jag vilka klubbar i Stockholm är bäst? Vart är det bäst betalt tänkte jobba cirkus 2 gånger i veckan vad tror ni en månadslön kan ligga på då?
Har jobbat som strippa nu i några månader och skulle inte rekommendera någon att börja, iallafall inte här i Stockholm, det handlar inte om dans och show, du tjänar pengar på privatrummen vilket kan innebära att både du och gästen är nakna, gäster får runka framför dig också vilket är väldigt jobbigt och rent av äckligt. Vill du jobba så åk till England eller USA
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in