• 1
  • 2
2006-01-30, 21:58
Medlem
*Lurking_Eyes*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Argh, du snodde mitt inlägg . Instämmer totalt .

Great minds think alike

Har föresten som vana att krydda den lite extra, med inlagda skivade gröna jalapenos. Passar riktigt bra om man gillar lite hetta i maten
Citera
2006-01-31, 00:41
Medlem
Claes!s avatar
Jag skulle nog säga att mina favoriter är pasta alfredo och pasta carbonara, de är dem ända som någorlunda håller måttet enligt mig
Citera
2006-01-31, 01:19
Medlem
BigDukes avatar
Ostschnitzeln såklart! Härligt mycket fett och en god blandning av bönor och potatiskroketter i samklang med en krämig bearnaise. Vad köttet kommer ifrån vet i fan men kombinationen av smält ost och panering gör att det smakar gott i alla fall...
Citera
2006-01-31, 01:30
Medlem
snapcases avatar
Jag gillar pepparbiffen med potatisgratäng. Den smakar peppar och dom vågar låta gratängen smaka vitlök.
För nåra år sen blev jag uppdragen på ett hotell av en söt blondin mitt på blanka förmiddan. Tyvärr var det inte nakenlekar det gällde utan en marknadsundersökning om färdigmat. På hälften av alla frågorna så sa jag att dom kryddade för dåligt. Misstänker att alla andra som utsattes för samma sa samma sak för idag smakar faktiskt färdigmaten lite mer.
BTW så fick jag en trisslott för att jag deltog i undersökningen men den var såklart en nit.
Ingen hotellsex med anonyma sifobrudar och inga skrapmiljoner, story of my life. (Om nån dumjävel svarar och fick knulla sifoblondinen och vann en miljon KOMMER jag hitta er...)
Citera
2006-01-31, 01:31
Medlem
Villons avatar
Tycker det klagas för mycket på de här rätterna i allmänhet. De flesta är riktigt goda, även om vissa inte mättar så bra. Vill man bli mätt ordentligt ska man köpa Dafgårds lasagne. Alla findus rätter är utmärkta i händelse av bakfylla.
Citera
2006-02-01, 03:11
Medlem
DelForths avatar
Pasta Alfredo är fin.
Citera
2006-02-01, 03:12
Medlem
LadyTieras avatar
kombinera med en liten baguett och en banan så blir man tokmätt.
Citera
2006-02-01, 14:29
Bannlyst
Findus Fire indonesian chicken är jättegod. Helt underbar sås, dock lite för lite kyckling.
Citera
2006-02-01, 14:37
Medlem
Bottenskraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
kombinera med en liten baguett och en banan så blir man tokmätt.

Ja, äter man det hemma som lunch en ledig dag fungerar det fint, men jag tycker aldrig det förslår om har det med sig som matlåda på jobbet. Man kan komplettera med en gorbys eller billys i och för sig, då står man sig lite längre.
Citera
2006-02-01, 14:39
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigDuke
Ostschnitzeln såklart! Härligt mycket fett och en god blandning av bönor och potatiskroketter i samklang med en krämig bearnaise. Vad köttet kommer ifrån vet i fan men kombinationen av smält ost och panering gör att det smakar gott i alla fall...

Here here Den är så däl alldeles underbart flottig ! Annars är Findus enportionsrätter bättre överlag än Dafgårds dito !

/#LOUDmouth#
Citera
2006-02-02, 01:41
Medlem
Johnny Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Tycker det klagas för mycket på de här rätterna i allmänhet. De flesta är riktigt goda, även om vissa inte mättar så bra. Vill man bli mätt ordentligt ska man köpa Dafgårds lasagne. Alla findus rätter är utmärkta i händelse av bakfylla.
Jag håller med till fullo, jag tycker att dom flesta smakar mycket bra men mängden är som sagt mer lagom för en lunch än för en middag. Pasta Alfredo är nog min absoluta favorit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in