Grymt!
Portaladressen är inte samma men porten är det.
Tack så mycket för svar 👍🏼
Om portaladressen inte är samma kan det vara olika eller samma provider. Prova med kommandotolken pinga båda portaladresserna. Om det är sanma ip så är det samma provider. Många providers använder dock flera olika ip adresser så olika ip adresser betyder inte att det nödvändigtvis är olika providers.
Senast redigerad av clubsms 2020-02-26 kl. 08:54.
Om portaladressen inte är samma kan det vara olika eller samma provider. Prova med kommandotolken pinga båda portaladresserna. Om det är sanma ip så är det samma provider. Många providers använder dock flera olika ip adresser så olika ip adresser betyder inte att det nödvändigtvis är olika providers.
Vad skriver jag in? Verkar inte som kommandotolken vill kännas vid "http"
Fast grejen med en renodlad box endast för titta tv är att du INTE ska använda appar, ska man göra det kan man likagärna ta någon av android boxarna och så annat på köpet
Beror ju lite som sagt på vad man är ute efter osv
Mina ”problem” tex med ljud osv misstänker jag inte hade hänt med en renodlad box utan appar osv
Fast grejen med en renodlad box endast för titta tv är att du INTE ska använda appar, ska man göra det kan man likagärna ta någon av android boxarna och så annat på köpet
Beror ju lite som sagt på vad man är ute efter osv
Mina ”problem” tex med ljud osv misstänker jag inte hade hänt med en renodlad box utan appar osv
Man ställer in i Formuler Z8 så att Mytvonline 2 startar direkt när man sätter igång boxen.
Inga andra appar som är i närheten av Mytvonline 2.
Den finns ju bara till Formuler dessutom så man kan inte ta någon annan Android box.
Senast redigerad av instagam 2020-02-26 kl. 14:58.
Ah men menar en renodlad ”digitalbox” är alltid bättre för tv-tittande än en allround box, eftersom den e lite gjort för endast det ändamålet
Ganska generellt så med annat också, därför jag sa det beror på vad man vill o ska använda boxen till