2020-01-28, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Okej.

Nej, det har jag inte.

Nästa sak att testa då 👍🏼
2020-01-28, 22:41
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Nästa sak att testa då 👍🏼

Nu verkar den ha klappat ihop helt och hållet på TVn med. Startade appen och det verkar som playlisten försvunnit.
2020-01-28, 22:45
Medlem
Citat:
Nu verkar den ha klappat ihop helt och hållet på TVn med. Startade appen och det verkar som playlisten försvunnit.
Testa med m3u-länken på tvn också.
2020-01-28, 22:55
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:
Testa med m3u-länken på tvn också.

Provade det, funkade! Så in i helvetes drygt att sitta o knappra en länk på 100 tecken med fjärren bara haha.

Lagom irriterande när man knåpat in favoriter osv igen efter att playlisten försvann ur appen helt plötsligt för nån vecka sedan. Är nog dags för en box...

Tack för hjälpen!
2020-01-28, 23:00
Medlem
Citat:
Provade det, funkade! Så in i helvetes drygt att sitta o knappra en länk på 100 tecken med fjärren bara haha.

Lagom irriterande när man knåpat in favoriter osv igen efter att playlisten försvann ur appen helt plötsligt för nån vecka sedan. Är nog dags för en box...

Tack för hjälpen!

Härligt 👍🏼👍🏼
2020-01-28, 23:25
Medlem
Många frågar om man ska fixa full HD på Dplay kanalerna. Vet de kör 2 st på prov nu inför Allsvenskan.
Take it easy, den bästa leverantören kommer kör all kanaler tids nog. I bästa möjliga kvalite. De kommer hitta de bästa källorna. Många är oroade, men ni kan slappna av.
2020-01-29, 02:12
Medlem
Citat:
Jo, men be din leverantör om en m3u-länk och testa den i en iptv-app på mobilen. Då ser du om det funkar felfritt där eller inte.
Testa både när du kör med samma wifi som tvn och med mobilens mobildata.

Jag gjorde det, men de gav mig ingen m3u ...
2020-01-29, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Jag gjorde det, men de gav mig ingen m3u ...

Varför då?

Känns som en oseriös leverantör som inte ger dig en m3u-länk
2020-01-29, 12:01
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:
Härligt 👍🏼👍🏼

Verkar märkligt det hela, idag funkar hemsidan igen. Var nog något tillfälligt med utvecklaren. Dock kvarstår problemet med att det ska buffra.

Får prova i en annan app under dagen. Är du hemma på hur man använder smart tvip-appen samt hemsidan där man lägger in m3u? Har aldrig fått det att fungera på hemsidan nämligen.

Mvh
2020-01-29, 13:26
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Verkar märkligt det hela, idag funkar hemsidan igen. Var nog något tillfälligt med utvecklaren. Dock kvarstår problemet med att det ska buffra.

Får prova i en annan app under dagen. Är du hemma på hur man använder smart tvip-appen samt hemsidan där man lägger in m3u? Har aldrig fått det att fungera på hemsidan nämligen.

Mvh

När du installerar smart iptv kommer den visa din mac-adress. Då går du bara in på https://siptv.app/mylist/ och lägger in din mac och din m3u (där det står m3u), och klickar sedan på send. Kan vara att du måste kryssa i "jag är inte en robot" där nere också före du klickar send. Det är rätt smidigt.
2020-01-29, 14:02
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
När du installerar smart iptv kommer den visa din mac-adress. Då går du bara in på https://siptv.app/mylist/ och lägger in din mac och din m3u (där det står m3u), och klickar sedan på send. Kan vara att du måste kryssa i "jag är inte en robot" där nere också före du klickar send. Det är rätt smidigt.

Det är ungefär samma tillvägagångssätt som på iptvextreme.eu men har upplevt den du länkade som mycket krångligare, men ska ge det ett försök!
2020-01-29, 14:04
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Det är ungefär samma tillvägagångssätt som på iptvextreme.eu men har upplevt den du länkade som mycket krångligare, men ska ge det ett försök!

Upplever det väldigt simpelt. Du klistrar bara in din mac och m3u och klickar på send. Kan inte bli så mycket enklare. Det enda du eventuellt behöver göra är att kryssa i "jag är inte en robot" där nere.

Hoppas det löser sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in