Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-02, 23:11
  #1
Medlem
Hej skriver aldrig på flashback men kände jag behöver råd nu det är ganska allvarligt

Under första april tänkte jag skoja med min bror så jag sa att jag hade känslor för honom
Direkt efter jag sagt det så lutar han sig fram och försöker kyssa mig så jag får dra mig undan och putta på han. det blir tyst och jag säger nervöst april april efter vad som kändes som evigheter pinsam tystnad säger jag att jag måste hoppa i duschen. När jag kom ut sen hade han åkt


Vad ska jag göra?? Fattar ingenting ska äta middag med han och hans flickvän imorgon, ska jag berätta för henne?
Citera
2018-04-02, 23:14
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosbaren
Hej skriver aldrig på flashback men kände jag behöver råd nu det är ganska allvarligt

Under första april tänkte jag skoja med min bror så jag sa att jag hade känslor för honom
Direkt efter jag sagt det så lutar han sig fram och försöker kyssa mig så jag får dra mig undan och putta på han. det blir tyst och jag säger nervöst april april efter vad som kändes som evigheter pinsam tystnad säger jag att jag måste hoppa i duschen. När jag kom ut sen hade han åkt


Vad ska jag göra?? Fattar ingenting ska äta middag med han och hans flickvän imorgon, ska jag berätta för henne?

Det låter mycket oroväckande, men kanske din bror aprilskämtade tillbaka?
Citera
2018-04-02, 23:19
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Det låter mycket oroväckande, men kanske din bror aprilskämtade tillbaka?


ja jag tänkte det, men varför skulle han inte säga något och varför åkte han ? känns som han bara kunde sagt att han också skämta så skulle jag förstå
Citera
2018-04-02, 23:21
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosbaren
ja jag tänkte det, men varför skulle han inte säga något och varför åkte han ? känns som han bara kunde sagt att han också skämta så skulle jag förstå

Har du någonsin tidigare haft uppfattningen av att han skulle vara "Intresserad" av dig eller nyfiken på dig?
Citera
2018-04-02, 23:22
  #5
Medlem
Svantevits avatar
Du ska inte göra någonting tycker jag. Absolut inte prata med flickvännen. Det hela är mest pinsamt för din bror, så låt honom våndas
Citera
2018-04-02, 23:24
  #6
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosbaren
Hej skriver aldrig på flashback men kände jag behöver råd nu det är ganska allvarligt

Under första april tänkte jag skoja med min bror så jag sa att jag hade känslor för honom
Direkt efter jag sagt det så lutar han sig fram och försöker kyssa mig så jag får dra mig undan och putta på han. det blir tyst och jag säger nervöst april april efter vad som kändes som evigheter pinsam tystnad säger jag att jag måste hoppa i duschen. När jag kom ut sen hade han åkt


Vad ska jag göra?? Fattar ingenting ska äta middag med han och hans flickvän imorgon, ska jag berätta för henne?
Ni verkar inte direkt smarta i er familj. Synnerligen osmakligt skämt från din sida, även bror din agerade retarderat.

Nä. Jag tycker inte du ska blanda in hans tjej, men DU ska be om ursäkt för ditt tarvliga så kallade skämt. Han kan ju också drivit med dig. Men som sagt, det är inte genom er man hoppas på en framtid för detta land.
Citera
2018-04-02, 23:26
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Har du någonsin tidigare haft uppfattningen av att han skulle vara "Intresserad" av dig eller nyfiken på dig?


inte vad jag tänkt på! aldrig tänkt tanken ens han tittar på mig biland, men det gör man väl? det är ju ens syskon det är ju inte konstigt??
Citera
2018-04-02, 23:27
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ni verkar inte direkt smarta i er familj. Synnerligen osmakligt skämt från din sida, även bror din agerade retarderat.

Nä. Jag tycker inte du ska blanda in hans tjej, men DU ska be om ursäkt för ditt tarvliga så kallade skämt. Han kan ju också drivit med dig. Men som sagt, det är inte genom er man hoppas på en framtid för detta land.


hur är det mitt fel?!!! det var ju ett skämt! trodde han skulle börja skratta och förstå men han trodde ju jag var seriös!
Citera
2018-04-02, 23:28
  #9
Medlem
franges avatar
Ni bör prata om era känslor tillsammans med er mamma. Lämpligen för att reda ut ifall det dessutom finns några sexuella önskningar din bror kan tänkas ha med dig.
Citera
2018-04-02, 23:29
  #10
Medlem
Antingen är du ett asbra troll eller så är du en jävligt bra aprilskämtare. Och om din bror också är en aprilskämtare är han kungen. Jag hade gjort likadant som honom. I synnerhet hade jag även dragit ut på det och skapat dålig stämning. Hade kanske hållit ut i en vecka eller så.
Citera
2018-04-02, 23:29
  #11
Medlem
Hur gammal är du och din bror?
Citera
2018-04-02, 23:33
  #12
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosbaren
hur är det mitt fel?!!! det var ju ett skämt! trodde han skulle börja skratta och förstå men han trodde ju jag var seriös!
Jag säger inte att det är enkom ditt fel, men att det var förbannat osmakligt gjort. Jag hade tyckt precis samma om det skulle varit omvända roller.

Du får helt enkelt prata med honom. Det var DU som startade soppan och nu får du se till att få ordning på den. Men det verkar som ni har vissa bekymmer i familjen nu.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback