• 1
  • 2
2018-04-19, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av italrossi
Vad grundar du det på Kalle? Har du fått smäll av honom tidigare och därmed så skriver du så? Väldigt hård och rak som vakt, ganska vass. Men det är bara min bedömning.
Jag skulle inte kalla det att "ge stryk" i vanlig bemärkelse utan kallar mer hans stil som feg chip shotta fulla människor bakifrån som inte är beredda. Han ska va glad att han ej anmäldes för detta brott.Killen som han skallade fegt bakifrån oprovocerat kan ej andas ordentligt idag flera år efter!!Tro dock inte att det inte kommer tillbaka och biter en i röven!!.Frågan man ska ställa sig om personen ens är lämplig som vakt med ett sånt beteende.Skönt att han blev av med jobbet på koppahammaren dock.Det gläder mig!!
Citera
2018-04-19, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleoktan
Jag skulle inte kalla det att "ge stryk" i vanlig bemärkelse utan kallar mer hans stil som feg chip shotta fulla människor bakifrån som inte är beredda. Han ska va glad att han ej anmäldes för detta brott.Killen som han skallade fegt bakifrån oprovocerat kan ej andas ordentligt idag flera år efter!!Tro dock inte att det inte kommer tillbaka och biter en i röven!!.Frågan man ska ställa sig om personen ens är lämplig som vakt med ett sånt beteende.Skönt att han blev av med jobbet på koppahammaren dock.Det gläder mig!!

Haha, skäms du inte? Sitter här och trollar. Något måste ha hänt med dig eftersom att du har såna agg mot personen ifråga. Lägg ner trollandet.
Citera
2018-04-19, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av italrossi
Haha, skäms du inte? Sitter här och trollar. Något måste ha hänt med dig eftersom att du har såna agg mot personen ifråga. Lägg ner trollandet.

Det är du som är troll som heter italRossi:-D Sitter du i en trollfabrik? Håller på Milan gör du också säkert😃 skäms du inte? Lägg ner trollandet !
Senast redigerad av kalleoktan 2018-04-19 kl. 14:14.
Citera
2018-04-20, 16:06
Medlem
Tycker vakten som ni pratar om är riktigt fjantig. 40 år men beter sig som 18. Står och spänner upp sig med sina chipstuttar. Larvigt.
Citera
2018-04-21, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnybula76
Tycker vakten som ni pratar om är riktigt fjantig. 40 år men beter sig som 18. Står och spänner upp sig med sina chipstuttar. Larvigt.
Ja han är larvig, hans gångstil är ännu larvigare. Som du säger så kan man tro att han har fastnat i 18 års åldern.
Citera
2020-06-24, 21:22
Medlem
Hur fick ni den anlagda branden att handla om en vakt? Och hur patetiskt är det inte att diskutera personligt agg i en tråd som inte ens handlar om honom? Herregud.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in