Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-01, 22:27
  #1
Medlem
spelhundens avatar
Jag har startat många trådar och det gör att citat i mina egna trådar blandas ihop med citat utanför mina egna trådar. Hur kollar jag på inlägg som bara kommer från trådar som inte är mina?
Citera
2018-04-01, 23:34
  #2
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spelhunden
Vad fan snacakr du om? jag frågade inte hur man citerar inlägg. Jag frågade hur man tittar på citat av en själv som bara kommer från andra trådar som inte är ens egen


Det finns ingen sådan urskiljning i listningen av inlägg idag.
Du får helt enkelt hålla reda på trådrubrikerna och minnas vilka som är Dina, och vilka som Inte är det, när du browsar dina egna inlägg.
Citera
2018-04-02, 01:21
  #3
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spelhunden
Jag har startat många trådar och det gör att citat i mina egna trådar blandas ihop med citat utanför mina egna trådar. Hur kollar jag på inlägg som bara kommer från trådar som inte är mina?

Det finns ingen funktion för det, men du kan ju alltid välja att enbart prenumerera på dina egna trådar.

Oerhört märklig önskan om en funktion för övrigt. Varför skulle ett citat från ett inlägg i en tråd du startat själv vara mer intressant än ett citat från ett inlägg i en annan tråd?
Citera
2018-04-02, 01:43
  #4
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Oerhört märklig önskan om en funktion för övrigt.

Inte då.
I början var jag ensam om att önska en sådan urskiljande funktion.
Nu är vi TVÅ.

Give us some time, and we'll be 4, then 8, then 16, then 32 and so on..


Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Varför skulle ett citat från ett inlägg i en tråd du startat själv vara mer intressant än ett citat från ett inlägg i en annan tråd?

För att man vill kunna hålla lättföljbar koll på den respons som ens egna inlägg ger, så att man kan modifiera sin responsmetodik när så krävs.

Citera
2018-04-02, 08:21
  #5
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
För att man vill kunna hålla lättföljbar koll på den respons som ens egna inlägg ger, så att man kan modifiera sin responsmetodik när så krävs.
Responsmetodiken kan ju inte ha någon åtskillnad mellan ett citerat inlägg i en tråd man själv skapat eller i en tråd någon annan skapat. Det är ju inlägget i sig som är det viktiga.
Citera
2018-04-02, 08:52
  #6
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Responsmetodiken kan ju inte ha någon åtskillnad mellan ett citerat inlägg i en tråd man själv skapat eller i en tråd någon annan skapat. Det är ju inlägget i sig som är det viktiga.

Det beror i slutändan på vilken detaljrikedom man väljer att infoga i analyserna av sig själv i syfte att förfina sin argumentationsteknik.


Nu är jag färdig med att försvara TS dock. Lägger han mer detaljkrav än så på forumet, så kan han dra åt helvete.
Citera
2018-04-02, 13:59
  #7
Medlem
spelhundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Oerhört märklig önskan om en funktion för övrigt. Varför skulle ett citat från ett inlägg i en tråd du startat själv vara mer intressant än ett citat från ett inlägg i en annan tråd?

Idiot, det är det motsatta jag efterfrågar.
Citera
2018-04-02, 14:03
  #8
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spelhunden
Idiot, det är det motsatta jag efterfrågar.

tempeZZt, skit samma. Frågeställningen blir ju densamma.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback