Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-04-04, 14:45
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejfra
]Du misstar dig där med, det är dagarna efter man släpper signalement. [/b]



Jag har inte yttrat någon egen politisk åsikt över huvud taget utan förklarar endast varför INTE polisen gör det med dagsaktuella händelser. Dock verkar alla här i tråden vara för korkade för att kunna se saker objektivt. Nej, som jag har hänvisat till alla som citerat mig. Läs mina första inlägg, förstår ni VARFÖR polisen inte gör det. Okej? Släpp det, skapa en egen tråd era analfabeter. Sagt hela tiden att man får tycka vad man vill om det men förklarar endast varför.

(FB) Överfallsvåldtäkt vid Stockholms universitet (2018-04-01)
(FB) Överfallsvåldtäkt vid Stockholms universitet (2018-04-01)

För er spån som inte kan läsa klart en tråd utan att yttra glappkäften.
Jaha vad säger du om branden i stockholm nu då?
"
- Det rör sig om en cirka två meter lång man i 50-årsåldern, kraftigt byggd med grått hår i tofs och grått skägg och ljus hy, säger Bryngelsson. "
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/in...cid=spartandhp
De hade aldrig skrivit hudfärg om det varit en ickevit.
Citera
2018-04-04, 17:51
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejfra
Men du är så urbota korkad, klart det är viktigt i att lösa brottet men det stjälper mer än de hjälper att gå ut med den varningen till allmänheten just nu.

Zigenarplågan är ganska påtaglig i området, så om det är nån av zigenarna, som jag vet under stundom huserat just vid Plantagen och koloniområdet, så skulle ett signalement ge resultat samma dag. Alla här vet vad de gör här och varför de är här, de vet var de är hela tiden. Vissa har till och med byggt ett klasskampsnarrativ runt dom.
__________________
Senast redigerad av Bananrepublikan 2018-04-04 kl. 18:00.
Citera
2018-04-04, 21:01
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furorem
Jaja, det kan bara betyda en sak. Bryngelsson är en korkad, glappkäftad, analfabet. Allt enligt den begåvade "hejfra".
Jo för jag läste signalementet 2 timmar efter branden startat, men det måste ha kommit ut tidigare än så. De fick tag i den misstänkte genast efter de gått ut med signalement, till skillnad från alla våldtäkter som oftast aldrig klaras upp när signalementet är mörka kläder.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback