2018-03-28, 18:42
Medlem
fibbe123s avatar
Hej!

Satt och kollade på flugsvamp när jag kollade deras steroider så hittade jag atarax i den kategorin. Vad gör atarax inom doping?
Citera
2018-03-28, 18:46
Medlem
Troligtvis för sömn, avslappning, ångestlindring då det kan vara en bi effekt av steroider. Svårt att sova o ångest är relativt vanliga bieffekter av vissa preparat.
Senast redigerad av Pinjanot 2018-03-28 kl. 18:49.
Citera
2018-03-28, 19:02
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinjanot
Troligtvis för sömn, avslappning, ångestlindring då det kan vara en bi effekt av steroider. Svårt att sova o ångest är relativt vanliga bieffekter av vissa preparat.
Då kan jag meddela att det finns betydligt mer effektiva substanser än Atarax.
Citera
2018-03-28, 19:10
Medlem
caecos avatar
Det är uppenbart att det blivit felplacerat bara. Rapportera det så flyttas det nog till rätt kategori tids nog.
Citera
2018-03-28, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Då kan jag meddela att det finns betydligt mer effektiva substanser än Atarax.

Åfan. Bra att du informerade om det. Nog ingen som visste. Men en del lämnar tex narkotikaprov på jobbet osv
Men troligen felplacerad.
Citera
2018-03-28, 23:21
Medlem
Fy fan för Atarax. Värre skit är svårt att få. Har aldrig mått så dåligt som när jag fick en utskrivning av den skiten. Är en antihistamin framförallt men har en hel del psykologiska effekter, som ångestframkallande, illamående, yrsel och sån skit.
Citera
2018-03-29, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hpyzk
Fy fan för Atarax. Värre skit är svårt att få. Har aldrig mått så dåligt som när jag fick en utskrivning av den skiten. Är en antihistamin framförallt men har en hel del psykologiska effekter, som ångestframkallande, illamående, yrsel och sån skit.

Kul du skriver så när atarax skrivs ut just för att lindra ångest. Kanske amfetamin eller heroin är att föredra för en fungerande människa? Eller varför inte benzo och den familjen...MYYYYYYCKet bättre.
Senast redigerad av bul-11-33 2018-03-29 kl. 00:20.
Citera
2018-03-29, 20:31
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinjanot
Åfan. Bra att du informerade om det. Nog ingen som visste. Men en del lämnar tex narkotikaprov på jobbet osv
Men troligen felplacerad.
Åfan. Har det gått så pass långt att man behöver lämna drogtest för att få ett jobb/behålla ett jobb så har man nog större problem än Atarax.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in