Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Swisha pengar till en hora. Hur i hela friden tänker man då? Så fort polisen får nys på hennes överföringar så sitter du i förhörsrum med byxorna nere.
Men hur vet vi att det inte bara är så att du är en missnöjd kund. Hon kanske är jättetrevlig och serviceinriktad. Men inte ville gå med på något som du tyckte hon skulle göra. Du blir grinig och skriver fult om henne anonymt på Flashback. Jag tror tyvärr mer på att det är så faktiskt.
Ja om du tror att det är en smutskastning och verkligen vill så kan jag skicka över sms konversationen och kvitton på transaktionen.
Där framgår att allt jag säger stämmer.
skicka din mejladress till mig som ett meddelande så ska du få underlag på mitt påstående.
Sedan så har jag inte gjort något olagligt, då det framgår av mitt första sms till henne att jag önskar beställa städning av lägenheten. sedan att hon även erbjuder andra olagliga tjänster det gör inte det automatiskt olagligt.
Sedan om andra som beställer olagliga tjänster blir lurade så ska dom inte heller vara oroliga för eftersom det är en bedragare som i verkligheten inte erbjuder några tjänster alls så faller det på att brottet aldrig har kunnat fullbordas.
det är som att lura på någon att köpa 1 kilo kokain men att det aldrig funnits något kokain utan endast 1 kilo mjöl. då kan man inte dömas för försök till grovt narkotika brott då brottet aldrig varit inärheten av att fullbordas eller ens möjligt att fullbordas...