2018-03-27, 23:36
Medlem
Någon som vet vad det är för viadukt de säger att gärningsmannen gripits vid? Finns väl i gen där i närheten vad jag kan komma på?
Citera
2018-03-27, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyellow
Någon som vet vad det är för viadukt de säger att gärningsmannen gripits vid? Finns väl i gen där i närheten vad jag kan komma på?

En som jobbar inne i Centrala Örebro sa till mig att det var avspärrat uppe vid Elite Hotellet.
Detta har jag bara hört, ta det inte som fakta förns fler kan verifiera.
Citera
2018-03-27, 23:39
Medlem
Citat:

Tror det är vid Ågatan man har hittat personen skjuten.
Citera
2018-03-27, 23:40
Medlem
filur!s avatar
Citat:

Antar att det är bron/viadukten bakom på Biografen SF Filmstaden dom menar.
Citera
2018-03-27, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filur!
Antar att det är bron/viadukten bakom på Biografen SF Filmstaden dom menar.

Exakt
Citera
2018-03-27, 23:44
Medlem
Kozitass avatar
Zigenare/Araber som är i farten.
Citera
2018-03-27, 23:50
Medlem
Hur fan är detta möjligt.. Ett flertal grisbilar irrar rundor och två grisbilar har får stopp på den svarta raketen men av nån märklig anledning kan föraren smita med ett punkterat däck?

Trodde Örebrogrisarna va effektiva men tydligen inte. I bilen lär dom nog hitta narkotika och det är anledningen till att föraren försökte dra.
Citera
2018-03-27, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Hur fan är detta möjligt.. Ett flertal grisbilar irrar rundor och två grisbilar har får stopp på den svarta raketen men av nån märklig anledning kan föraren smita med ett punkterat däck?

Trodde Örebrogrisarna va effektiva men tydligen inte. I bilen lär dom nog hitta narkotika och det är anledningen till att föraren försökte dra.

Kollar man på filmen på Na.se så ser det lite komiskt ut hur fan han kan åka iväg efter skotten. MEN vad vet jag. Men snuten kan ju knappast vara mer än några meter ifrån bilen.
Citera
2018-03-27, 23:55
Medlem
Smoothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Japp! Men det verkar som om poliserna har skjutit väldigt många skott på nära håll. Man undrar vad hotet bestod av och varför man inte kunde oskadliggöra männen i bilen? Att öppna så här kraftig eld mitt i ett bostadsområde bör betyda att poliserna själva har blivit beskjutna annars är det helt galet. Det är Örebro. Inte Chicago på 20-talet.

Chicago har kommit till Örebro... Rätt bisarr utveckling i landet senaste åren, för att uttrycka sig milt.
Citera
2018-03-27, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smoothman
Chicago har kommit till Örebro... Rätt bisarr utveckling i landet senaste åren, för att uttrycka sig milt.

Ja det kan man ju säga minst sagt säga. Men bara att leva med.
Citera
2018-03-27, 23:58
Medlem
Gärningsmannen gripen och förd till sjukhus? Bara en gärningsman? Inte bra detta, det borde vara fler inblandade.

Etnicitet?
Citera
2018-03-28, 00:02
Medlem
http://www.na.se/orebro-lan/orebro/t...entrala-orebro

Provläs till 00.29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem