Citat:
Ursprungligen postat av
finanshajen-
Satt hos KFM i fjol. Fick 7K tillbaka på skatten och 100% gick till KFM. Samma kommer att hända för dig, förutsatt att ditt ärende är "klart" och numera hanteras av myndigheten.
Om KFM pysslar med en utredning osv så kommer du få behålla den. Får du endast 10K så kommer dom inte mäta ut den retroaktivt.
Lycka till min vän.
Förstod inte riktigt, jag kommer få tillbaka 9k ser jag nu, och har kronofogden skuld på cirka 40k, så dessa 9k kommer varenda krona gå automatiskt till kronan alltså?
Går det inte be att dem skickas till mitt konto istället?
Hur funkar det?
haha jobbigt