• 1
  • 2
2018-03-21, 08:39
Medlem
Belavias avatar
Jag äcklades av tanken tidigare, men har åtminstone mognat lite. Numera kan jag tänka mig en avsugning, men inte mer än så i dagsläget.

Det har dock inte inträffat än, och jag kanske skulle dra mig ur om det blev skarpt läge.

För mig är knullandet så intimt förknippat med att kvinnan ska vara fertil. Hon besitter liksom ett värde i det att hon kan ge upphov till ett nytt liv, ett värde hon lägger i mina händer. Sedan finns ju ungdomen, skönheten och skörheten kvar också.

En klimakteriekossa har liksom inget att förlora, hon har inget att erbjuda som jag kan få makt över.

Sedan är det en biologisk aspekt också. En klimakteriekärring ändrar sin hormonproduktion så att de bokstavligen blir mer som män. De ökar sin produktion av testosteron och minskar produktionen av östrogen.

Och det är väl en rimlig lösning av naturen. Om de inte kan föda barn längre så behöver de inte vara attraktiva. Utan de blir mer levnadsdugliga själva istället och får lite logik och förnuft som testosteronhöjningen möjliggör.

Något som också är extremt motbjudande med sliddjuren som passerat klimakteriet är att de börjar fördela hull som påminner om män.

En tilldragande fertil kvinna lägger ut sina kilon i vackra kurvor, de får fylliga, runda bröst, trind bakdel och mjuka lår. Medan klimakteriekossorna ofta lägger ut på magen, s.k bukfetma, samtidigt som rumpan försvinner och benen blir lite senigare, precis som hur många män är beskaffade.

Så hur tänker ni som knullar dessa människor? Är det något man måste lära sig när man kommer upp i den åldern? Eller vad är det ni går igång på?

Och ni som knullar dom, stämmer det att fittan blir torr som fnöske efter klimakteriet, eller är det bara en skröna?
Senast redigerad av Belavia 2018-03-21 kl. 08:58.
Citera
2018-03-21, 09:35
Medlem
Har sett kvinnor 60+ som har helt perfekta slimmade fasta kroppar. Det verkar mest vara ansikte och händer som åldras på vissa.
Citera
2018-03-21, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia

En klimakteriekossa har liksom inget att förlora, hon har inget att erbjuda som jag kan få makt över.

Sedan är det en biologisk aspekt också. En klimakteriekärring ändrar sin hormonproduktion så att de bokstavligen blir mer som män. De ökar sin produktion av testosteron och minskar produktionen av östrogen.

En tilldragande fertil kvinna lägger ut sina kilon i vackra kurvor, de får fylliga, runda bröst, trind bakdel och mjuka lår. Medan klimakteriekossorna ofta lägger ut på magen, s.k bukfetma, samtidigt som rumpan försvinner och benen blir lite senigare, precis som hur många män är beskaffade.

Och ni som knullar dom, stämmer det att fittan blir torr som fnöske efter klimakteriet, eller är det bara en skröna?

Du verkar närmast rädd för dessa klimakteriekossor...
Att fittan blir torr som fnöske efter klimakteriet stämmer i lika hög grad som att ALLA gubbar tappar potensen när de fyllt 40.
Citera
2018-03-21, 10:12
Medlem
Jag har främst knullat musar i åldrarna 50+/-5 år och aldrig stött på en torr, snarare tvärtom, blött och härligt, rekommenderas starkt.

Sen är det ju olika när man kommer in i klimakteriet, men det där med torra musar
verkar vara som att vetenskapen säger att humlor inte kan flyga, eller om tanterna
proppar i sig massa hormonpiller nuförtiden

En del har t om varit för söliga, minns en speciellt 54 år, som hade latexlakan för hon blev så blöt
och hade fontänorgasmer med, vet inte om det räknas som musjuice, men torrt var det faan inte
Citera
2018-03-21, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pussy_tester
Jag har främst knullat musar i åldrarna 50+/-5 år och aldrig stött på en torr, snarare tvärtom, blött och härligt, rekommenderas starkt.

Sen är det ju olika när man kommer in i klimakteriet, men det där med torra musar
verkar vara som att vetenskapen säger att humlor inte kan flyga, eller om tanterna
proppar i sig massa hormonpiller nuförtiden

En del har t om varit för söliga, minns en speciellt 54 år, som hade latexlakan för hon blev så blöt
och hade fontänorgasmer med, vet inte om det räknas som musjuice, men torrt var det faan inte
Kunde inte vara mera enig ! Jag har knullat dom helt upp til 63.
Visst har jag hört om dom som plågas med torra slemhinnor, men jag har aldrig mött nån.

Många kan uppleva en sexuell uppsving efter klimateriet. Dom har blivit av med den förbannade mensen, inte nån graviditetsrisk längre. Dom kan nu knulla bara för njutningen, och slapnar mera av. Barnen har gärna flyttat ut, gubben (för dom som fortfarande har) är gärna inte så viril lägre. Dom har nu bättre tid, blir fort lite uttråkad. Ett behov av spänning melder sig gärna.
När då en ung viril man visar interessen, kan frestelsen bli för stor. Dom har gärna inte känt enn ung manskropp nära sig på flera tiår.

Ni vet inte vad ni går miste av, ni som bara är upphengd i skönhet. Men för all del, fortsätta bara, så blir det mera på oss som uppskattar rejäla kvinnor med äkta längtan och begär.
Citera
2018-03-21, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blublang
Har sett kvinnor 60+ som har helt perfekta slimmade fasta kroppar. Det verkar mest vara ansikte och händer som åldras på vissa.
Instämmer. Det är halsen och händerna det visas mäst på. Brösten kan vara lite hängiga när bh`n åker av, men där är det stora variationer.

Jag minns i yngre år, då skämtade vi grabbarna med "Gamla tanter ska knullas med nattlinnet på"
Citera
2018-03-21, 14:08
Medlem
sommarlovs avatar
Riktigt dåligt!
Inga hormoner som gör de sugna på sex, helt dött där det gäller.
Som om att en man skulle försöka ligga med helt slapp balle.

Ja, jag är gubbe, men lyssnar gärna på förslag...
Citera
2018-03-21, 14:15
Medlem
hur ska du göra när du själv kommer upp i den åldern och är tjock och rynkig???
Citera
2018-03-21, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia

Skaffa dig erfarenhet istället för att starta trådar samtliga över 40 enbart garvar åt gällande kvalitet. Och vadå knulla för att få makt? Är du arab måhända?
Citera
2018-03-22, 09:03
Medlem
Babianens avatar
1) Att bli infertil är en sak, det händer typ efter 40.

2) Klimakteriet händer vid 45-50. Det är då den stora hormonella förändringen händer. Högre testo borde innebära högre sexdrift though.

3) Men jag tror att du talar om att knulla en kärring. Anledningen till att kvinnor blir kärringar är för att de inte äter rätt och tränar ordentligt.

4) Jag skulle inte rekommendera dig att knulla en kärring för att det är en kvinna som inte bryr sig om sig själv.
Citera
2018-03-22, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pussy_tester

Samma här. Har hört så mycket om det, men aldrig stött på det i verkliga livet.

Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Kunde inte vara mera enig ! Jag har knullat dom helt upp til 63.
Visst har jag hört om dom som plågas med torra slemhinnor, men jag har aldrig mött nån.

Återigen, - helt enig.

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

3) Men jag tror att du talar om att knulla en kärring. Anledningen till att kvinnor blir kärringar är för att de inte äter rätt och tränar ordentligt.

3.) att bli kärring är en mental sak. När man inte längre kan leka, "vara oseriös", vara vild, drömma och fantisera, eller man tappat glöden, så blir (är) man en kärring.
Jag gick i gymnasiet med "kärringar", så det är egentligen inte en åldersfråga imo.
Senast redigerad av EU-migranten 2018-03-22 kl. 10:45.
Citera
2018-03-22, 16:30
Medlem
PK-Korrekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Samma här. Har hört så mycket om det, men aldrig stött på det i verkliga livet.

Återigen, - helt enig.

3.) att bli kärring är en mental sak. När man inte längre kan leka, "vara oseriös", vara vild, drömma och fantisera, eller man tappat glöden, så blir (är) man en kärring.
Jag gick i gymnasiet med "kärringar", så det är egentligen inte en åldersfråga imo.
Släng ut en fråga till de ensamkommande skäggbarnen,
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in