Citat:
Ursprungligen postat av
pussy_tester
Jag har främst knullat musar i åldrarna 50+/-5 år och aldrig stött på en torr, snarare tvärtom, blött och härligt, rekommenderas starkt.
Sen är det ju olika när man kommer in i klimakteriet, men det där med torra musar
verkar vara som att vetenskapen säger att humlor inte kan flyga, eller om tanterna
proppar i sig massa hormonpiller nuförtiden
En del har t om varit för söliga, minns en speciellt 54 år, som hade latexlakan för hon blev så blöt
och hade fontänorgasmer med, vet inte om det räknas som musjuice, men torrt var det faan inte

Kunde inte vara mera enig ! Jag har knullat dom helt upp til 63.
Visst har jag hört om dom som plågas med torra slemhinnor, men jag har aldrig mött nån.
Många kan uppleva en sexuell uppsving efter klimateriet. Dom har blivit av med den förbannade mensen, inte nån graviditetsrisk längre. Dom kan nu knulla bara för njutningen, och slapnar mera av. Barnen har gärna flyttat ut, gubben (för dom som fortfarande har) är gärna inte så viril lägre. Dom har nu bättre tid, blir fort lite uttråkad. Ett behov av spänning melder sig gärna.
När då en ung viril man visar interessen, kan frestelsen bli för stor. Dom har gärna inte känt enn ung manskropp nära sig på flera tiår.
Ni vet inte vad ni går miste av, ni som bara är upphengd i skönhet. Men för all del, fortsätta bara, så blir det mera på oss som uppskattar rejäla kvinnor med äkta längtan och begär.