• 1
  • 2
2018-03-23, 11:07
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Denna är tillverkad tidigare än hösten. Jag misstänker definitivt det är en fas1.5 (fas 1) då stötfångaren fram är fas1.

Det här med fas 1.5 är den modellen nästan som en fas 2 i vägljud inredning etc?

Jag får den superbilligt nybesiktigad så därför tänkte jag köpa denna.

Jag ska träffa säljaren i dag och kolla. OM bilen har massa rost eller ser för sunkig ut ska jag nog inte köpa den. Vi får se vad som händer idag.
Rosten får du nog leva med. Den sitter oftast i plåtarna o är kosmetiskt. För rost finns det på dem.
Men om du nu får den billigt är det bara att tuta o köra.

Personligen anser jag att detta är en av de bästa bilarna som Volvo har tillverkat o då ser jag till prisbilden på dem samt att drivlina o stomme är Volvokvalitet.
Citera
2018-03-23, 18:57
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Rosten får du nog leva med. Den sitter oftast i plåtarna o är kosmetiskt. För rost finns det på dem.
Men om du nu får den billigt är det bara att tuta o köra.

Då blev jag ägare till en Volvo S40 1.6 från år 2000 1500 kr, inklusive halv tank och diverse prylar som polygrip, mobilladdare till Iphone och diverse nya bromsreservdelar. En del rost i nederkant på dörrar och i hundbenet ingick också.

Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Personligen anser jag att detta är en av de bästa bilarna som Volvo har tillverkat o då ser jag till prisbilden på dem samt att drivlina o stomme är Volvokvalitet.

Den funkade helt okej, den bilen kan jag ha inga problem. Främsta problemet är egentligen att motorhuven fått en smäll framtill. Antingen att jag försöker buckla tillbaka motorhuven. Eller att jag köper en beg motorhuv.
Citera
2018-03-23, 20:55
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Då blev jag ägare till en Volvo S40 1.6 från år 2000 1500 kr, inklusive halv tank och diverse prylar som polygrip, mobilladdare till Iphone och diverse nya bromsreservdelar. En del rost i nederkant på dörrar och i hundbenet ingick också.

Den funkade helt okej, den bilen kan jag ha inga problem. Främsta problemet är egentligen att motorhuven fått en smäll framtill. Antingen att jag försöker buckla tillbaka motorhuven. Eller att jag köper en beg motorhuv.
För det priset.... Kan inte vara ett dåligt köp.
Hoppas bara att du äger en Iphone😄
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in