• 2
  • 3
2018-03-18, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spelhunden
Hade jag legat på den mentala nivån så hade jag aldrig haft en rätt så bra karriär varken civilt eller kriminellt. Alla jag känner någonsin som har hållit på med grafitti har nog haft en IQ mellan 90 och 80.

Mentala nivån? Kan du utveckla?

Förutom att du verkar vara en fantastisk ögonkännare när det kommer till IQ, verkar du även vara en stor mytoman. Om du är den människokännare du påstår dig vara, så borde även du förstå att folk som passionerat håller på med graffiti, även är jävligt drivna.. De flesta jag känner som håller på med Graffiti har idag egna företag som har jävligt bra marginaler på sina företag.

Du har gjort bort dig, om man är en människa som besitter en högre "mental nivå" som du väljer att uttrycka det så förstår man skillnaden. Du drar alla "graffitimålare" över en och samma kam - dvs du är en bluff.
Citera
2018-03-18, 14:22
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spelhunden

Dumarsel. Jag skriver i TS att jag aldrig fått några konsekvenser förut att jag är nere. Du påstår sedan att jag är nere som någon slags motsägelse till det. Sedan frågar du också varför jag är nere, vilket hela TS handlar om .

Herregud människa, ärligt talat.
Är svenska ditt andraspråk? Både din läs och skrivförmåga verkar vara åt helvete.

Jag skrev (hypotetiskt) att en sådan nihalistiskt beskriven känsla skulle vara ett resultat från en sådan livstil och därmed en långsiktig konsekvens.

Men åter igen, det var en retorisk fråga jag ställde i mitt förra inlägg och en hypotetisk synpunkt i en påhittad berättelse.
Det är klart jag var skeptisk när jag skrev det inlägget då man redan hade sett vad fler för trådar du hade skapat i diverse ämnen.

Och du borde kolla upp vad förkortningar betyder innan du använder dom då du uppenbarligen inte ens vet vad ”ts” står för.
Citera
2018-03-18, 22:36
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Du har nog inte upplevt allt även om det känns så. Kan ju hända att du upplevt ngn slags uppenbarelse att livet är meningslöst och piss efter att ha suttit i sommarstugan med knarkade sexslynorr och ha sex dag ut och dag in så att du har sett livets galenskap eller vad man ska säga. Rätt nice jämfört med att leva ett vanligt liv. Vete fan. Du kan ju testa att gå ut ur källaren på ett litet "äventyr" till affären elr nåt.
Citera
2018-03-19, 00:53
Medlem
Du fick det du drömde om, och insåg att ingenting spelar någon roll. En kortsiktig lösning är att befinna sig bland andra människor, normala människor, så tenderar man att bli normal och ytlig som dem. Det vill säga att träffa människor och prata om andra människors meningslösheter, vem som har fått nytt jobb, vem som har gjort slut med sin partner osv. Man behöver fylla ut tiden med nya meningslösheter för att låtsas att tiden är värdefull.
Citera
2018-03-30, 15:46
Medlem
Köp boken "12 Rules for Life: An Antidote to Chaos" av Jordan B. Peterson. Inse att livet inte handlar om avsugningar utan att sträva efter att bli en bättre version av sig själv.

Annars känns livet meningsfullt när man umgås med barn och barnbarn. Så hitta en kvinna som är ett gott avelsmaterial och bilda en lycklig och fungerande familj med henne. Du ska se att det kan vara minst lika svårt som att köpa en villa med fontän. Men jag tror du kan lyckas. Alla dina förfäder har iallafall lyckats med att skaffa barn så jag tror du har det i dig naturligt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in