2025-04-08, 22:08
Medlem
Underkasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravitySwitch
Jag kände samma sak med Niklas (?) Rooth eller vad han heter men det har vuxit på mig. De inslagen är för långa, men det är nog lite ev grejen... "aaarabajävlar åk negrardemoner vaa..." Det är inte hela världen. Prinzens reklaminslag av typen "jaavisst..." är bäst.

Om man fått drömma skulle jag önska att de gjorde ännu en påverkanskampanj för att destabilisera en småstad. Mycket är lysande med MGP men faaan vad Nässjömaffia med story, låt och Pastillens inlägg i deras grupp var lysande. Jag minns att jag lyssnade i sängen och försökte kväva mina skratt tills jag nästan kräktes medans min fru slog mig för att jag inte kunde hålla käften när jag hörde det i mina lurar. En sån kampanj med en ny stad och låt hade varit värt allt... Så jävla kul

Hemvärnets hemligheter! - Jaaaaaa, de e klart man funderat på att ta livet av sig....

Utan någon konkurrens den roligaste podd som finns.
De har levererat från start, avsnitten när de ska göra beats live funkade inte riktigt även om tanken var god.. men bortsett de så är de bra som fan.
Citera
2025-04-09, 08:22
Medlem
rosalinjenhotwaryas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Ej lyssnat på 1-2 år faktiskt gör dom fortsatt en låt per avsnitt?

Inte 100% av avsnitten men jag skulle säga att det fortfarande är en lverväldigande majoritet! kanske 80% chans att man får en ny dänga i veckan.

I värsta fall brukar R-man kicka lite beats eller så

Allt Gott
Citera
2025-04-14, 11:58
Medlem
GravitySwitchs avatar
Jag tycker det är lite befriande att de inte ALLTID har en låt. 70-80% är precis lagom. Ibland är det skönt med ett avsnitt av bara trams och News on the hour. Ringa ett fredssamtal hade gärna fått återkomma med, några av dem var sjukt roliga.

Jag önskar att de gjorde en ny partylåt ”tar det vita slut, dricker vi det röda” och ”när MGP dom festar” fast denna skulle heta ”FULL PEK!” Och vara lite tyngre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in