2018-03-15, 13:18
Medlem
Grankulas avatar
Har faktist aldrig i hela mitt liv använt gylfen när ja ska kissa. Hur tusan får man av kalsongerna så man får ut snoppen ? Fler än jag måste väl knäppa upp byxorna helt och dra ner kalsongerna så snoppen kommer fram och kissa på det sättet? Hur använder man en gylf egentligen?
Citera
2018-03-18, 01:42
Medlem
HeltHarams avatar
Håller med om att man kan undra! Så mycket enklare att dra ner byxorna ett litet snäpp och dra fram slangen den vägen. Annars tror jag att de som använder gylf också har kallingar med öppning där fram.
Citera
2018-03-18, 10:53
Medlem
Vantskruvs avatar
Detta är nog bara ett problem för dem som är utrustad med mikropenis.

För oss övriga så är det inga problem att dra undan kalsongen och rulla ut slangen genom gylfen.
Citera
2018-03-19, 09:45
Medlem
Kalsonger är bara för fjollor så det går utan problem. Sen är det lättare att håll penis varm när man slpper dra upp hela byxan under vargjakten i norrland.
Citera
2018-03-19, 09:50
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
Har faktist aldrig i hela mitt liv använt gylfen när ja ska kissa. Hur tusan får man av kalsongerna så man får ut snoppen ? Fler än jag måste väl knäppa upp byxorna helt och dra ner kalsongerna så snoppen kommer fram och kissa på det sättet? Hur använder man en gylf egentligen?
Inte fan drar man ute den enögde genom gylfen? En riktig karl släpper ner kalsonger & brallor till anklarna så att röven är bar. Sedan kastar man vatten. En rejäl braksit hör sig till.
Citera
2018-03-19, 13:03
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Inte fan drar man ute den enögde genom gylfen? En riktig karl släpper ner kalsonger & brallor till anklarna så att röven är bar. Sedan kastar man vatten. En rejäl braksit hör sig till.

Har alltid undrat vad det är för autister som kör den pissmetoden. Varför liksom? Varför exponera sig mer än nödvändigt och varför riskera att sprutlackera golvet framför alla om den sedvanliga brakskiten riskerar att bli en "shart"?

Med det sagt så säger jag inte att du är en sämre människa för det men samtidigt undrar man ju vilka typer av emotionella problem man måste ha om man känner det tvångsmässiga behovet av att låta hela världen veta hur ditt blekfeta arsle ser ut.
Citera
2018-03-19, 13:04
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Har alltid undrat vad det är för autister som kör den pissmetoden. Varför liksom? Varför exponera sig mer än nödvändigt och varför riskera att sprutlackera golvet framför alla om den sedvanliga brakskiten riskerar att bli en "shart"?

Med det sagt så säger jag inte att du är en sämre människa för det men samtidigt undrar man ju vilka typer av emotionella problem man måste ha om man känner det tvångsmässiga behovet av att låta hela världen veta hur ditt blekfeta arsle ser ut.
Man är en livsnjutare helt enkelt.
Citera
2018-03-19, 13:06
Bannlyst
En liten fråga. Går ni aldrig på pissoarer?
drar ni ner kalonger och byxor till knäna då också?
Citera
2018-03-19, 13:08
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Riktiga män kan använda gylfen. Småpojkar drar ned byxorna till knäna.
Citera
2018-03-19, 13:10
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Mjo. Så att omgivningen får njuta av ens håriga röv också. En bonus.

Har man bara långkallingar på sig (fråga inte...), gärna försvarets vita, så kan det ju vara skönt att pissa genom gylfen. Knappgylf dessutom för extra komfort. Och helst då utomhus. Allra helst lite lullig.

Gylf som har dragkedja är ju väldigt riskabelt att dra ut lill-gato igenom, föreligger ju en akut risk för blodvite på ens känsligaste region.
Små vassa piggar...ryser bara jag tänker på det
Senast redigerad av gato12 2018-03-19 kl. 13:16.
Citera
2018-03-19, 13:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
När man som jag har både hängsle & livrem så blir det för meckigt att dra ner byxorna. Så det får bli gylfmetoden.
Citera
2018-03-19, 13:17
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
När man som jag har både hängsle & livrem så blir det för meckigt att dra ner byxorna. Så det får bli gylfmetoden.

Varför använder du både hängslen och livrem? Är inte det lite som att bära både slips och fluga samtidigt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in