Citat:
Ursprungligen postat av
provokatt
Kanske. Men när ni står där framför prästen så så kommer det rinna ur slidan på henne bara hon tänker på hur gött den där CIA-agenten satte på henne. Antagligen längtar hon tillbaka till denna man men vet att det aldrig kan bli något.
Helt ärligt, men kanske orealistiskt, så tror jag inte att någon kan vara så mycket bättre i sängen än vad jag är.
Kvinnor brukar välja mig för att jag är deras typ i fråga om utseende och personlighet. De brukar stanna med mig för att jag även är deras typ i fråga om sex. Det är åtminstone vad jag tror själv. Det finns naturligtvis alltid de som är ännu bättre, i fråga om enstaka faktorer, och även sett till helheten. Men jag har faktiskt inga tvivel om att jag är minst ”tillräckligt bra” för de kvinnor som väljer mig. Även om vissa kanske vill förändra/förbättra mig ytterligare, så är just jag det ”ämne” som de vill arbeta med. När det inte är så, så tycker jag att man märker det tydligt, och då är matchningen fel från början.
Jag resonerar som så, att om man bara är ”tillräckligt bra” för varandra, så har man alla möjligheter för att få fantastisk sex. Att ”få” bra sex handlar mycket om en själv, och inte bara om partnern. Jag upplever att jag kan få fantastisk sex, även med någon som kanske är tafatt, osäker eller van vid helt andra saker, genom att visa vad jag vill och få motparten att upptäcka hur de kan njuta på nya sätt.
Om man själv är ”bra i sängen” så anser jag att man kan få fantastisk sex med de flesta som man verkligen matchar med överlag. Visst får man en alldeles speciell sexuell connection med vissa, men det handlar ofta om att man har en alldeles speciell connection överlag. Men om jag skulle stå vid altaret med någon, så skulle jag definitivt inte stå med halvstånd och tänka på någon annan. Om någon gör så, så är det ju deras egen förlust.
Kort sagt, så tänker jag normalt sett att jag själv är CIA-agenten, och om någon inte känner att de har fantastisk sex med mig, så är vi fel matchning från början.
Dock så kan väl alla tvivla på sig själva ibland, och inbilla sig att partnern ”nöjer sig” med en själv av någon anledning. Men vid sådana tillfällen så tvivlar man ju över allt möjligt, och ser även totalt värdelösa män som ett hot. Det handlar dock om att man själv tänker irrationellt, och sådant brukar gå över snabbt. Att oroa sig för CIA-agenter skulle jag sortera in under detta.