Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-10, 21:40
  #1
Medlem
Jag vet inte om det här ligger under rätt ämne men jag är tidvis blockad från vissa sidor på nätet. Till saken hör att jag tidigare haft styrelseposter i både Sverigedemokraterna och Nationaldemokraterna.

Jag har aldrig haft problem att komma in på Fria Tider men nyheteridag och samhällsnytt fungerar bara av och till. Nu är jag intresserad av att komma i kontakt med det nya partiet AsF och först var det inga problem med att komma in på deras hemsida men det har blivit mer och mer sällsynt att den fungerar.

Vet någon vad det här kan bero på?
Citera
2018-03-10, 21:44
  #2
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoneflowerChannel
Jag vet inte om det här ligger under rätt ämne men jag är tidvis blockad från vissa sidor på nätet. Till saken hör att jag tidigare haft styrelseposter i både Sverigedemokraterna och Nationaldemokraterna.

Jag har aldrig haft problem att komma in på Fria Tider men nyheteridag och samhällsnytt fungerar bara av och till. Nu är jag intresserad av att komma i kontakt med det nya partiet AsF och först var det inga problem med att komma in på deras hemsida men det har blivit mer och mer sällsynt att den fungerar.

Vet någon vad det här kan bero på?
Kanske för att partiet heter AfS. Sen tror jag såklart att du trollar men oavsett det så är du garanterat inte censurerad.
Citera
2018-03-10, 22:01
  #3
Medlem
Riddarhusets avatar
Hur kan du skriva om en sådan händelse här på fb om du har haft sådana uppdrag.
Du ger ju dessa organisationer dåligt rykte
- har fanskapet inga andra forum än fb för att diskutera dylika frågor? Inte undra på att han blev kickad.
Jag tror att SD har spärrat dig
Citera
2018-03-11, 02:53
  #4
Medlem
Ja, det heter AfS. Det kanske gick lite fort där. Men det ÄR väldigt märkligt att det bara är nationalistiska sidor som jag inte kommer in på.

Era elaka kommentarer förvånar mig. Hur gamla är ni? Det är 18-årsgräns här.

Jag gav exempel på uppdrag jag haft inom SD och ND men jag har haft betydligt fler uppdrag än så. Det KAN finnas anledning för staten att hindra mig från att komma i kontakt med AfS. Jag säger inte att det ÄR så men faktum är att jag HAR problem med att nå nationalistiska sidor sedan ett år tillbaka eller så.

Jag vill gärna ha tips på vad det kan bero på. Det kan ju vara slumpmässigt att det bara är nationalistiska sidor som påverkas. Finns det något virus eller en mask som påverkar på det här sättet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback