Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-12-28, 14:54
  #13
Medlem
Vad man än säger om Wikland, hon kommer få sina fiskar varma. Hennes klavertramp kommer inte gå obemärkt förbi utan kommer stressa henne till den punkt som kommer ge oss sanningen. Är de på Youtubes eget bevåg som de plockar ner olika svenska kända spelare eller är det på regeringens order? Jag när helt övertygad att hon är svag i grunden precis som alla andra kärringchefer. Hon kommer bryta ihop och prata..
Citera
2020-12-29, 18:45
  #14
Medlem
Jag skulle tro att hennes nya "kändisskap" kan komma lite som en chock för henn. Hon har ju verkligen varit en doldis innan. En i mängden. Nu måste det ändå vara flera hundra tusen som vet vem hon är. Varav många blivit uppretade av hennes beslut. Däremot är jag tveksam till om hon kommer prata särskilt mycket då hon säkert skrivit under en massa avtal om tystnadsplikt och liknande.
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Vad man än säger om Wikland, hon kommer få sina fiskar varma. Hennes klavertramp kommer inte gå obemärkt förbi utan kommer stressa henne till den punkt som kommer ge oss sanningen. Är de på Youtubes eget bevåg som de plockar ner olika svenska kända spelare eller är det på regeringens order? Jag när helt övertygad att hon är svag i grunden precis som alla andra kärringchefer. Hon kommer bryta ihop och prata..
__________________
Senast redigerad av noden 2020-12-29 kl. 18:48.
Citera
2020-12-31, 11:09
  #15
Medlem
Har hon nämnt nåt om att hon släckt swebbtv?
Citera
2023-01-20, 02:29
  #16
Avstängd
Sickmyducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Tyvärr måste ju något riktigt snaskigt komma fram för att hon skall bli uppmärksammad i statlig TV och MSM

(FB) Kvinnlig toppchef misshandlar servitris på Thelins Grand Café Stockholm (juni-2022)

Citera
2023-01-20, 12:18
  #17
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
(FB) Kvinnlig toppchef misshandlar servitris på Thelins Grand Café Stockholm (juni-2022)

Tack för att du uppmärksammade ett 2 år gammalt inlägg! Nostalgi på FB, känner mig gammal.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback