2006-01-25, 15:36
Medlem
will plays avatar
bara en dum fråga. funkar det att ha ut snuset i en portion och använda som lös-snus?
Citera
2006-01-25, 16:06
Medlem
Uno!s avatar
självklart går det, varför inte bara testa?

Frågan är om det är svårare att baka en portionssnus, känns som det iaf men för övrigt är det slöseri med snus eftersom en portion är för liten för att bakas, man måste därför lägga ihop flera stycken och då tjänar man ju en del på att köpa baksnus direkt då det är dubbelt så mkt i en sådan dosa.
Citera
2006-01-25, 16:12
Medlem
tweek_s avatar
Det är ju dubbelt så mkt snus (i vikt) i en bakdosa som i en portion, så jag ser inte varför man skulle göra på detta sätt?
Citera
2006-01-31, 12:44
Medlem
Livingstons avatar
Jag testade att snitta upp en Tre ankare-portion en gång, och det fungerade bra. Men det blev alldeles för lite. Slöseriet var ett faktum. När jag var mindre var jag tvärdum och trodde att det inte alls var baksnus i en portion, jag trodde att det var något örtliknande innehåll...

Alla har vi haft våra brister.
Citera
2006-02-02, 17:57
Medlem
Ultimates avatar
jag sprättade upp två ettor men deva typ för tort så det blev smuligt
Citera
2006-02-03, 05:07
Bannlyst
Beroende pa vilken portion nu snusar sa ar snuset i portion olika torrt. Snusar du t.ex. en vanlig general portion funkar det sakert att baka, men snusar du rape eller nagon annan liknande snus kommer du nog fa problem.

Har ett svagt minne av att jag sjalv testade att baka ihop 2 st oppnade rape, och det gick rakt at helvete.

Sen har jag aven last att de torkar snuset som de har i portion innan de blaser in det i pasen. Sen fuktar dom upp igen. Med andra ord sa har i stort sett alla portion en annan konsistens an los. Tror att det var pa swematch hemsida jag laste detta.

Lycka till med med bakandet.

Peace.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in