• 3
  • 4
2018-03-25, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secretsamadi
Det fetade. Ja det tror jag. Genom social träning på tex träffpunkter kommer du kunna hitta vänner. När du sedan byggt en umgängeskrets kommer du regelbundet få kontakt med nya människor och göra nya bekantskaper. Det är nog den bästa chansen för dig att träffa en tjej att bli tillsammans med.

Så...nu tror du faktiskt att jag kan få en flickvän? Konstigt.

Jag trodde faktiskt att du skulle ha mer att säga än så, med tanke på allt du hade säga senast, och med tanke på allt jag hade att säga som svar till det?

Tycker du även att jag borde skapa ett nytt Tinderkonto så fort jag har gått ner lite i vikt?
Citera
2018-03-25, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AloyTakkar27
Jag är en snart 27 år gammal heterosexuell kille. Jag är autistisk, överviktig, arbetslös, obildad, har inga egentliga vänner eller mycket till socialt liv och jag har aldrig nånsin ens rört vid en tjej i hela mitt liv. Jag hatar mig själv, jag hatar mitt liv och har inget självförtroende över huvud taget.

Vad ska jag göra? Jag har verkligen inget hopp för min framtid alls. Jag har nog ingen chans att få det liv som jag faktiskt vill leva, eller nåt som liknar det ens.
Om du inte är vän med dig själv, vem kan då vara det? Om du tycker att du är värdelös och hatar dig själv hur ska andra kunna förstå sig på dig? Hur ska man kunna hjälpa någon som fördömer sig själv?
Citera
2018-03-25, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heliarchos
Om du inte är vän med dig själv, vem kan då vara det? Om du tycker att du är värdelös och hatar dig själv hur ska andra kunna förstå sig på dig? Hur ska man kunna hjälpa någon som fördömer sig själv?

Jag vet inte. Jag kan inte svara på det.
Citera
2018-03-26, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AloyTakkar27
Jag vet inte. Jag kan inte svara på det.
Då är frågan hur du ska göra för att bli vän med dig själv. Har du funderat på att skaffa dig en mentor?
Citera
2018-03-26, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heliarchos
Då är frågan hur du ska göra för att bli vän med dig själv. Har du funderat på att skaffa dig en mentor?

Vad är en mentor?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in