Citat:
Ursprungligen postat av
herter
Det enda scenariot som poppar upp i mitt huvud är att du körde systemåterställningen med utkastet kvar i browsern, dvs Yahoo fick aldrig någon chans att spara texten för browsern bara stängdes ner.
Yahoo autosparar med lite tids mellanrum, så det här fallet är för djupt, jag har lust att kräva yahoo på skärmdumpar även om jag tvivlar på att dom äger några

, det borde finnas program som inte slukar mb och ändå auto-sparar skärmdumpar på det aktiva fönstret,
Yahoo ska även klara att skifta mellan olika browsers, även om jag inte ser när det skulle hänt så är det väl så illa att fokusfönstet auto-sparas och då ska jag ha lyckats ha flera flikar med samma utkast öppna i olika browsers, men det har jag inte haft, jag har bara öppnat det med olika browsers efter att utkastet varit nedstängd
Citat:
Ursprungligen postat av
herter
I övrigt så kan en systemåterställning inte påverka sådant som ligger på en mailserver. Men det förutsätter ju att det finns sparat på mailservern från början.
Jag använder yahoo som det är, då sparas det i mail-servern, jag tycker också att det låter omöjligt, men det omöjliga tycks ha hänt