2018-03-03, 23:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Allt ska man ha i huvudet, jag sitter nu med en inaktuell text som jag hade lagt timmar
på att editera innan jag fick för mig att använda systemåterställning,
alltid säkerhetskopia viktiga mejl-utkast också är mitt råd till mä själv

Tror ni på mina förutfattade meningar?, självklart kommer CPt inte lyckas
ångra systemåterställningen heller när jag försöker

Och jag vill inte ha ett jävla svar på vad jag skulle ha gjort genom att följa era rutiner, använt outlook istället etc. Utan jag vill bara ha bekräftelse på att de har hänt
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-03-03 kl. 23:38.
Citera
2018-03-03, 23:40
Medlem
Det enda scenariot som poppar upp i mitt huvud är att du körde systemåterställningen med utkastet kvar i browsern, dvs Yahoo fick aldrig någon chans att spara texten för browsern bara stängdes ner.

I övrigt så kan en systemåterställning inte påverka sådant som ligger på en mailserver. Men det förutsätter ju att det finns sparat på mailservern från början.
Senast redigerad av herter 2018-03-03 kl. 23:43.
Citera
2018-03-04, 00:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Det enda scenariot som poppar upp i mitt huvud är att du körde systemåterställningen med utkastet kvar i browsern, dvs Yahoo fick aldrig någon chans att spara texten för browsern bara stängdes ner.
Yahoo autosparar med lite tids mellanrum, så det här fallet är för djupt, jag har lust att kräva yahoo på skärmdumpar även om jag tvivlar på att dom äger några , det borde finnas program som inte slukar mb och ändå auto-sparar skärmdumpar på det aktiva fönstret,

Yahoo ska även klara att skifta mellan olika browsers, även om jag inte ser när det skulle hänt så är det väl så illa att fokusfönstet auto-sparas och då ska jag ha lyckats ha flera flikar med samma utkast öppna i olika browsers, men det har jag inte haft, jag har bara öppnat det med olika browsers efter att utkastet varit nedstängd

Citat:
Ursprungligen postat av herter
I övrigt så kan en systemåterställning inte påverka sådant som ligger på en mailserver. Men det förutsätter ju att det finns sparat på mailservern från början.
Jag använder yahoo som det är, då sparas det i mail-servern, jag tycker också att det låter omöjligt, men det omöjliga tycks ha hänt
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-03-04 kl. 01:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in