Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-08, 17:46
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LagomtMycket
Han har också nämnt nått lan-likande event kallat Nordsken.

Nordsken är ett event i Skellefteå, typ 7-8mil söder om Piteå.
https://nordsken.se/sv/information/om-nordsken
Citera
2018-03-08, 21:39
  #326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggerboi
Vill inte kasta bensin på elden men har fått höra rykten som en pitebo ganska länge från bekanta och andra som haft kontakt med denna "Robert" att han har varit misstänkt pedofil. Han har nämligen försökt att få kontakt med tydligt mindreåriga pojkar i 15-17 års åldern och försökt få utföra vissa handlingar med dom, som ett blowjob. Finns bevis på att han har gjort det här också då han gillade att skriva via facebook eller komma fram vid lokala evenemang som Piteå dansar och ler.

Ivar har jag nämligen också haft en viss kontakt med, nämligen matchat med han på en specifik app och har pratat med han förr och inte märkt något fel med han. Samt att han är väldigt liten och skulle säkert anses vara ett "lätt" mål av en typ människor. Jag skulle säga att det hela riktar sig mot självförsvar som ledde till vållande av annans död.

För det första, man kan inte vara pedofil mot någon som är över 14 ens. Kallas Hebefil.

Och jag trodde det va 18 års gräns här.

Edit: Hade redan svarat på det tydligen haha. Måste börja skriva upp vilka sidor jag är på xD
Citera
2018-03-09, 06:08
  #327
Medlem
Överhörde ett samtal om detta mord, där de talande menade att han som haft ihjäl mannen, borde få en bragdmedalj, han var tydligen värsta grisen. And he didn´t take no for an answer
Citera
2018-03-09, 10:38
  #328
Medlem
Har känt BO sen jag var i tidiga tonåren, är dock några år äldre än han! Har sett han växa upp och jobbat med han oxå ett kort tag inom åkeri branschen. Hans homosexuella sida var välkänd bland kompisar, räknar mig inte som en kompis till han men vi känner varandra rätt väl ändå i och med Piteå är en mindre stad! Han framställs här som om han vore en gris men detta är otroligt förvånande för han var då vad jag vet verkligen omtänksam mot människor men visst man kan ju förändras under livets resa. Sen så hoppas jag verkligen att han inte behövde lida för det kan aldrig vara ok att skjuta nån.
Flera familjer är förstörda för all framtid och allt detta för att mgm behövde pengar och bestämde sig för att leka lieman!
Citera
2018-03-09, 11:22
  #329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippyspin
Har känt BO sen jag var i tidiga tonåren, är dock några år äldre än han! Har sett han växa upp och jobbat med han oxå ett kort tag inom åkeri branschen. Hans homosexuella sida var välkänd bland kompisar, räknar mig inte som en kompis till han men vi känner varandra rätt väl ändå i och med Piteå är en mindre stad! Han framställs här som om han vore en gris men detta är otroligt förvånande för han var då vad jag vet verkligen omtänksam mot människor men visst man kan ju förändras under livets resa. Sen så hoppas jag verkligen att han inte behövde lida för det kan aldrig vara ok att skjuta nån.
Flera familjer är förstörda för all framtid och allt detta för att mgm behövde pengar och bestämde sig för att leka lieman!

Man vet inte än om det verkligen bara var för att han behövde pengar.
Citera
2018-03-09, 13:01
  #330
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippyspin
Har känt BO sen jag var i tidiga tonåren, är dock några år äldre än han, räknar mig inte som en kompis till han!
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Har inga norrlänningar hört talas om ordet "honom"? Är det dialektalt eller bara dålig svenska?
😆 Även en massa utropstecken i inlägget. Jag jobbade en tid vid gruvan i Kiruna och de enda personer som jag hörde använda ordet honom var inhyrda sörlänningar.

Om gm var ett hebefilhomo så antar jag att det var en bror eller far till någon kille som BO ville göra något ur Onkel Kånkels texter med. Kanske något tidigare offer som nu växt upp till ett anabola mma monster.
Citera
2018-03-09, 13:34
  #331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
😆 Även en massa utropstecken i inlägget. Jag jobbade en tid vid gruvan i Kiruna och de enda personer som jag hörde använda ordet honom var inhyrda sörlänningar.

Om gm var ett hebefilhomo så antar jag att det var en bror eller far till någon kille som BO ville göra något ur Onkel Kånkels texter med. Kanske något tidigare offer som nu växt upp till ett anabola mma monster.

Fyra utropstecken om det är en massa så då är det väl så!!!!!!! 😁😁😁😁😁
Citera
2018-03-09, 13:43
  #332
Medlem
Om gm var ett hebefilhomo så antar jag att det var en bror eller far till någon kille som BO ville göra något ur Onkel Kånkels texter med. Kanske något tidigare offer som nu växt upp till ett anabola mma monster.[/quote]


Alltså. Jag fattar inte det här inlägget alls. Makes no sense at all...🙄
Citera
2018-03-09, 16:09
  #333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippyspin
Har känt BO sen jag var i tidiga tonåren, är dock några år äldre än han! Har sett han växa upp och jobbat med han oxå ett kort tag inom åkeri branschen. Hans homosexuella sida var välkänd bland kompisar, räknar mig inte som en kompis till han men vi känner varandra rätt väl ändå i och med Piteå är en mindre stad! Han framställs här som om han vore en gris men detta är otroligt förvånande för han var då vad jag vet verkligen omtänksam mot människor men visst man kan ju förändras under livets resa. Sen så hoppas jag verkligen att han inte behövde lida för det kan aldrig vara ok att skjuta nån.
Flera familjer är förstörda för all framtid och allt detta för att mgm behövde pengar och bestämde sig för att leka lieman!

Släkt, vänner och kollegor vittnar samtliga om att BO var en snäll och omtänksam människa, även om hans välsmorda munläder kunde få folk att bli uppretade. Han menade dock sällan något illa med det han sa, utan han kunde bara vara lite osmidig i sina meningar.
Citera
2018-03-09, 16:35
  #334
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakylittleme
Alltså. Jag fattar inte det här inlägget alls. Makes no sense at all...🙄
Har du aldrig hort talas om gruppen Onkel kankel?

Du kanske aer berusad eller paverkad av droger om du inte forstar det andra jag skrev?
Citera
2018-03-09, 17:17
  #335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhemligman
Släkt, vänner och kollegor vittnar samtliga om att BO var en snäll och omtänksam människa, även om hans välsmorda munläder kunde få folk att bli uppretade. Han menade dock sällan något illa med det han sa, utan han kunde bara vara lite osmidig i sina meningar.

Har hört en liknade visor om BO, god människa som kan uppfattas annorlunda eller till och med pervers. Det handlar nog på hur man uppfattar folk rent allmänt också. Alla på bodycontact är perversa i min mening, men det betyder självklart inte att man ska utsättas för våld.

Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Har inga norrlänningar hört talas om ordet "honom"? Är det dialektalt eller bara dålig svenska? Till mod: jag förbehåller mig rätten att själv bestämma vad jag reagerar på.

Det är både dialekten och dålig svenska, många äldre använder häina/hajna/hojna som till viss del betyder det här, han "han här", hon "hon här". Honom används såklart av många även inom dialekterna, men tror vissa generationer inte möter ordet lika ofta här uppe.
Citera
2018-03-09, 18:08
  #336
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhemligman
Släkt, vänner och kollegor vittnar samtliga om att BO var en snäll och omtänksam människa, även om hans välsmorda munläder kunde få folk att bli uppretade. Han menade dock sällan något illa med det han sa, utan han kunde bara vara lite osmidig i sina meningar.


Men så låter det ju alltid. Du skulle få höra samma omdömen av vänner och släktingar till Sveriges värsta gangster.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback