Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Förlåt om även jag nu verkar till att dra ner diskussionsnivån; men jag kan inte hålla mig ifrån att påpeka det komiska i att Ladida lyckades stava samma ord fel en
andra gång då denne efter mitt förra inlägg editerade sitt dito i ett futilt försök att korrigera sitt misstag!
Edit: Ska vi kanske återgå till sakfrågan? Vad säger admin 1 eller 2 om att ge respektive användare rätten till sin egen titel? Och om ni av någon outgrundlig anledning som ni gärna får förklara inte anser det vara befogat kan ni ju lika gärna ta bort det abundanta och tautologiska epitetet "Medlem" och i fortsättningen bara markera avvikande status, det vill säga "Admin", "Moderator" eller "Banned".
Men gud så rolig du är, ursäkta mej att jag är lite full och glad min bästa fula fitta. Självklart stavar jag fel, jag är inte fullkommlig, till skillnad från dej eller?
Du gör verkligen skäl för ditt nick.
Jag kan gå med på att folk kan få en titel om de gör något för forumet, något positivt. Inte bara för att dom kan skriva in något, tänk dej själv komma ny och tjugo st har dominator, andra har härskaren, andra har gayhasse osv..skulle det inte bli förvirrande?
Vilket forum har det så föresten kan du nämna 5 st som har över 20000 medlemmar?
Varför är det så jävla viktigt att måste ha en titel? Känner du dej utanför och mobbad eller vad beror det på? Känner du dej inte lika mycket värd som resten av alla som har en titel? Är det riktigt jobbigt för dej?
Att du ens orkar bry dej över en sån petitess...riktigt jobbigt måste det vara för dej.