2006-04-22, 10:52
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Jo det är ju just därför inte alla får bestämma sin egen titel? För att moderatorerna vill känna sig viktiga och få göda sitt gudskomplex? Presis därför..oh suck...stön...suck igen.
Eller kanske därför om alla hade fått bestämma sin titel så hade nya användare fått lite knepigt att veta vem som är vem, jag lovar att inom loppet av tio sekunder hade vi haft 200 st med titeln moderator eller admin som sprang runt och drällde på forumet. Kanske kan det ha med saken att göra?
Men det tänkte du väl inte på?

Kanske du ska akta dig för att anklaga andra för ofullständiga tankebanor när du själv inte kan tänka längre än näsan växer? Admin/moderator görs förbehållet just admin/moderator. Hur dum får man vara? När man är moderator finns det tydligen ingen gräns.
2006-04-22, 11:41
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Ingen aning, det är ytterst sällan det tas upp, och ingen som ber om det eller bli r nominerad av användare får det. Det är moderatorerna som tar upp det och de röstar allihopa. Sen sätter admin titeln på användaren, ifall det blir ett ja.

Hur kan du vet om det är så det går tiill?
Har du insyn i outlaw?
2006-04-22, 11:46
Medlem
skalizs avatar
Jag håller med insomnia, den här diskussionen har blivit löjlig. Jag hjälper inte folk med sina avatarer för att få någon titel, utan för jag tycker det är skoj. Däremot tycker jag inte det är något fel med att belöna användare med titlar. Det är väl inget att bråka om? What´s the big deal liksom? Det är precis som vanligt, folk gnäller bara för gnällandets skull..

Jag har aldrig bett om någon titel, men jag lägger ner rätt mycket tid med detta. Har gjort en bra bit över 300 avatarer och får ofta PM från nya och gamla användare med requests, så jag tyckte den här tråden var kul från början. Som jag skrev så är det ju roligt att vara uppskattad. Men nu har det ju spårat ut fullständigt..
2006-04-22, 11:54
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Har du insyn i outlaw?

Jag har frågat kanske?

http://www.flashback.org/showpost.php?p=2283814&postcount=586

Har frågat per PM också efter jag fick min titel, och det blev ett överväldigande ja när min titel kom upp på tal. Har jag fel då? Eller vill du bara vara uppkäftig för att jag i dina ögon leker att jag har insyn i Outlaw?
2006-04-22, 12:15
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Har du insyn i outlaw?
Vet du ingenting?
2006-04-22, 12:47
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Jag har frågat kanske?

http://www.flashback.org/showpost.php?p=2283814&postcount=586

Har frågat per PM också efter jag fick min titel, och det blev ett överväldigande ja när min titel kom upp på tal. Har jag fel då? Eller vill du bara vara uppkäftig för att jag i dina ögon leker att jag har insyn i Outlaw?

Jag kan garantera att långt ifrån alla mods röstade eller brydde sig om frågan.
Så att allihop röstade är ren lögn.

Hur vet du att det är ytterst sällan att frågan kommer upp? Hur vet du att det inte är andra användare som nominerar?

Min uppkäftighet är bara en positiv bieffekt.
2006-04-22, 12:51
insomnias avatar
Citat:
Jag kan garantera att långt ifrån alla mods röstade eller brydde sig om frågan.
Så att allihop röstade är ren lögn.

Hur vet du att det är ytterst sällan att frågan kommer upp? Hur vet du att det inte är andra användare som nominerar?

Min uppkäftighet är bara en positiv bieffekt.

Har jag fel då? Svara på mina jävla frågor istället för att fortsätta ställa dumma frågor! Jag har talat med moderatorer, hur annars i helvete ska jag fråga? Är du efterbliven eller? Alla moderatorer har möjlighet att svara, inte att alla svarar. Kom igen nu, vad vill du för helvete? Strosa inte runt som katten runt het gröt.

Vad i helvete vill du komma fram till?

Nej, men säg inte så! Du sårar mig. Jag vet väl att alla inte rösta, och bryr mig fan inte heller om det var 2 eller 50 som röstade, vad i helvete vill du komma fram till om jag får fråga? Jag har inte påstått att alla röstade, det enda jag påstod är att av de som röstade så var det, enligt vad jag fått höra av moderatorer, många fler som röstade ja än nej. Inget mer.

Kom med lite svar istället, det är du som är moderatorn, istället för att vara en idiot och ställa dumma frågor så kan du väl tala om hur det ligger till?
2006-04-22, 13:08
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Har jag fel då?

Inte direkt fel, men du vrider en smula på sanningen

Citat:
Svara på mina jävla frågor istället för att fortsätta ställa dumma frågor! Jag har talat med moderatorer, hur annars i helvete ska jag fråga?

Det är väl en alldeles utmärkt väg till information.

Citat:
Är du efterbliven eller?

Ska låta det vara osagt, men jag tror inte jag är det.
Nån annan som vet?

Citat:
Alla moderatorer har möjlighet att svara, inte att alla svarar. Kom igen nu, vad vill du för helvete? Strosa inte runt som katten runt het gröt.

Tja, vad sägs om att reta upp dig lite vilket verkar lyckats alldeles utmärkt.

Citat:
Vad i helvete vill du komma fram till?

Se föregående fråga.

Citat:
Nej, men säg inte så! Du sårar mig. Jag vet väl att alla inte rösta, och bryr mig fan inte heller om det var 2 eller 50 som röstade, vad i helvete vill du komma fram till om jag får fråga?

Fast nog skrev du:
Det är moderatorerna som tar upp det och de röstar allihopa.
Även om du menade att alla hade möjligheten att rösta så var det de facto inte det du skrev.

Citat:
Jag har inte påstått att alla röstade, det enda jag påstod är att av de som röstade så var det, enligt vad jag fått höra av moderatorer, många fler som röstade ja än nej. Inget mer.

Jo, indirekt har du påstått det enligt svaret på förra frågan.
Men du har säkert rätt i att hade fler varit mot än för så hade det inte blivit nåt.

Citat:
Kom med lite svar istället, det är du som är moderatorn, istället för att vara en idiot och ställa dumma frågor så kan du väl tala om hur det ligger till?

Jag har försökt svara på dina frågor ovan. Har du ytterligare frågor ska jag försöka besvara även dessa.
2006-04-22, 13:11
insomnias avatar
Du är ett föredöme bland dina kollegor. Tack för att du vrider mina ord till vad du vill att de ska vara, att du ens kan tro att jag får för mig att varenda moderator röstar på ifall jag ska få min titel eller inte, så pass stort ego har jag inte, överför inte ditt eget till mig. Ni bryr er inte ens om viktiga diskussioner så mycket och ni ska bry er om min titel. Ja, det har tagits upp om era omröstningar i Flashback-forumet innan, jag är fullt medveten om att det är ytterst sällan alla moderatorer röstar.

Åt helvete med dig, du förstör tråden och mitt temperament.
2006-04-22, 13:15
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:

Åt helvete med dig, du förstör tråden och mitt temperament.

Tack för dina fina ord! Jag önskar även dig all lycka och välgång i livet.

För övrigt undrar jag om det är du som tagit min Avatar?
Den verkar försvunnit.
2006-04-22, 13:21
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
det enda jag påstod är att av de som röstade så var det, enligt vad jag fått höra av moderatorer, många fler som röstade ja än nej. Inget mer.
Då denna omröstning gjordes "lite på skoj" så var den (så här i efterhand) kanske inte den mest demokratiska som genomförts i Outlaw, det var bara möjligt att rösta för ett av en 4-5 olika alternativ där just avatarolog var ett av alternativen och det var det som fick flest röster. Något nej-alternativ fanns ej, men motståndet var lågt, t.om. jag tyckte då att "grabben ska ha en specialtitel". Jag har ändrat inställning sedan dess men ser inte det som någon stor grej, jag kommer nog att se till att rösta nej i eventuellt kommande omröstningar, men jag kommer inte att lägga ner mycket energi på det.
2006-04-22, 14:27
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Kanske du ska akta dig för att anklaga andra för ofullständiga tankebanor när du själv inte kan tänka längre än näsan växer? Admin/moderator görs förbehållet just admin/moderator. Hur dum får man vara? När man är moderator finns det tydligen ingen gräns.

När jag läser vad du skriver tvivlar jag inte på att man kan vara i princip hur dum som hällst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in