2021-07-07, 17:58
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Ja. Så är det. Sen kanske dom måste försöka göra vissa förändringar, men vad det verkar så är dom inte intresserad av det?

Jo det är dom nog. Men det kan vara väldigt svårt att ta sig ut i sociala sammanhang om man lider av social fobi till exempel. Eller om man känner sig allmänt obekväm i de flesta sammanhang. Om inte psykiatrin i det här landet sög hade de kunnat vända sig dit och få hjälp att komma över detta.
Citera
2021-07-07, 18:13
Medlem
flashbacktrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Jo det är dom nog. Men det kan vara väldigt svårt att ta sig ut i sociala sammanhang om man lider av social fobi till exempel. Eller om man känner sig allmänt obekväm i de flesta sammanhang. Om inte psykiatrin i det här landet sög hade de kunnat vända sig dit och få hjälp att komma över detta.
Att vara incel har oftast ingenting med "socialt samspel" att göra. Ser man bra ut i ansiktet kan man göra lite vad som helst och kvinnor kommer ändå att gilla en.
Citera
2021-07-07, 19:35
Medlem
Citat:

Ja, men då känns det ju som att dom förväntar sig att dom ska lyckas utan att behöva förändra något?
Citera
2021-07-07, 19:55
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacktrollet
Att vara incel har oftast ingenting med "socialt samspel" att göra. Ser man bra ut i ansiktet kan man göra lite vad som helst och kvinnor kommer ändå att gilla en.

Ja jag tror ju det är större chans att kvinnor tar initiativet om man ser bra ut.
Citera
2021-07-07, 19:56
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ja, men då känns det ju som att dom förväntar sig att dom ska lyckas utan att behöva förändra något?

Det kan vara svårt att förändra saker utan hjälp.
Citera
2021-07-07, 20:09
Medlem
Citat:
Ja jag tror ju det är större chans att kvinnor tar initiativet om man ser bra ut.

Ja men nej, det kan ni inte vänta på 😅
Citera
2021-07-07, 21:32
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ja men nej, det kan ni inte vänta på 😅

Inte vi som inte är i samma liga som Brad Pitt nej.
Citera
2021-07-07, 21:38
Medlem
Citat:
Inte vi som inte är i samma liga som Brad Pitt nej.

Nej, men ändå, det är ändå killarna som bjuder ut 😛
Citera
2021-07-08, 15:13
Medlem
Citat:
Det kan vara svårt att förändra saker utan hjälp.

Ja, jag brukar kunna känna igen en incel när jag träffar dom.

Alltså om jag träffar på och pratar en stund, så brukar jag alltid ha rätt.

Men det händer inte jätteofta, men har hänt nån gång, matchade till o med me en incel på dejtingsida 😅 haha.
Citera
2021-07-23, 13:53
Medlem
Incels mer benägna att bli pedofiler?

Jag har en teori att män som aldrig kan få en kvinna en så kallad incel har större benägenhet att bli pedofil.

Dom är redan utstötta från samhället och har lättare att ta detta steg. Dom har säkert surfat på all porr som finns och behöver grövre och grövre saker för att få en kick.

Steget från incel till pedofil är nog inte stort eller vad tror ni? Dom hatar ju redan kvinnor och samhället. Är medveten om att det finns pedofiler i familjekonstelationer också.

Det vi ska fokusera på här är incel pedofiler som surfar barnporr och fantiserar om övergrepp. Hur pass vanlig är kombinationen incel och pedofil.
Citera
2021-07-23, 13:58
Medlem
franges avatar
Kan du ge något exempel på dessa - eller är det en "teori" du bara dragit rakt ur röven?

För övrigt har du ju redan försökt anklaga incels för allt möjligt tidigare - du verkar nästan besatt av det? Är du bara ett vanligt troll - eller är det ett desperat försök att förneka din egen inceldom?
(FB) Incels mer benägna att bli pedofiler?
(FB) Varför blir inte incels bögar istället?
(FB) Är alla nazister incels?
(FB) Kommer antalet incels att öka?
Senast redigerad av frange 2021-07-23 kl. 14:01.
Citera
2021-07-23, 14:00
Medlem
Niggwards avatar
Tror inte det. Tror att pedofeli sitter i ryggmärgen, precis som att någon inser att de är gay eller straight. Det bara finns där, man är attraherad av något utanför din kontroll.

Om de skulle vara närmare till handling vore en bättre diskussion.

Men ifall vi tar en C-partist och incel sida vid sida, så lär C-partisten vinna 10 av 10
Senast redigerad av Niggward 2021-07-23 kl. 14:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in