2018-04-28, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Jaha och källa på det?
Källa?? En av deltagarna berättade det
2018-04-28, 19:54
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
För er som inte kan få nog av Månsson så har han sin egen youtube kanal och har lagt upp lite filmer b la den här: https://www.youtube.com/watch?v=KT76iFtnqeA Verkar som att han har haft lite svårigheter med redigeringen dock.
Månsson syns först runt 10:00 där han beskriver hur han bestämt vilken dynamik havets vågor skall ha för dagen, för den som är intresserad.

Hittade för övrigt detta klippet på en något yngre Månsson som flippar runt på en kneeboard. Frågan är om det är en färdighet han har tränat upp eller om han enbart manipulerar kneeboarden med ren tankekraft?
https://www.youtube.com/watch?v=tRqnbqDT_Fk&index=2&list=UUtqBfCQQjnNsm1DV koITG-Q

Hell Månsson, vår befriare.
2018-04-28, 19:55
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet
Källa?? En av deltagarna berättade det

Det har jag missat helt. Inte i ett avsnitt eller?
2018-04-28, 20:10
Medlem
Träffade Månsson verkligen när dom kastade yxa??!! Ja något klarade han av åtminstone...

1:28

https://www.youtube.com/watch?v=Ix-w0F8_rk4
2018-04-28, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Kikade lite på liven förut. En fråga var hur mycket de gick ner i vikt. Robban sa 12kg. Henke och Ida kunde inte svara eftersom de fortfarande är kvar. Då har dom kanske haft det lika knapert som i äldre robinsonomgångar men att TV4 visar mindre snack om mat och hunger.

Enligt Marie så letade de väldigt mycket mat, men TV4 har valt att inte fokusera på det: http://cyclingmary.se/2018/march/forsta-vinsten-men-en-viss-misarkansla-2.html#comment

Även om många verkar tycka att Robinson är ett program som ska handla om överlevnad på en öde ö så misstänker jag att fokus på mat och svält inte attraherar så många tittare.
2018-04-28, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Det har jag missat helt. Inte i ett avsnitt eller?
Nej, till mig personligen.
Det var även deltagare som fick mat av teamet runt inspelningen.
Inga mängder men lite rester och sånt.
2018-04-28, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Jan Borat må vara den ultimata människan men någon Månsson är han inte.
Månsson kan inte jämföras han är för stor.
Hell Månsson

Det enda som är större på Månsson är midjemåttet! Jan äter sånna som Månsson till frukost varje dag i veckan!
2018-04-28, 20:51
Medlem
Vad har Nicoline för känslor för Pascal egentligen? Trodde de hånglat och tafsat en hel del (hur skulle man kunna låta bli om man är singlar, attraherade av varandra och på en söderhavsö). På ett öråd erkände väl Pascal att han hade känslor för henne. Men sen berättar Nicoline för Dessi (?) att det enda som hänt är en puss på halsen, och att hon inte kommer pussa honom förrän han rakar sig. Vem låter sig stoppas av det om man gillar någon?

Man överlever inte länge på en öde ö om man inte står ut med skäggväxt!
2018-04-28, 20:53
Medlem
Tycker Lina Är intressant. Riktigt duktig på det mesta men urdålig på några saker (hunger?). Tror hon ändå kan bli topp 4..
2018-04-28, 20:55
Medlem
Alltså jag tror helt ärligt att om både Pascal och Jan sattes ensamma på varsin öde ö i en månad så skulle man när tiden gått ut finna Pascal död och Jan helt opåverkad.
2018-04-28, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gudsfruktan
Vad har Nicoline för känslor för Pascal egentligen? Trodde de hånglat och tafsat en hel del (hur skulle man kunna låta bli om man är singlar, attraherade av varandra och på en söderhavsö). På ett öråd erkände väl Pascal att han hade känslor för henne. Men sen berättar Nicoline för Dessi (?) att det enda som hänt är en puss på halsen, och att hon inte kommer pussa honom förrän han rakar sig. Vem låter sig stoppas av det om man gillar någon?

Man överlever inte länge på en öde ö om man inte står ut med skäggväxt!

Jag tog det för givet att dem hade spänt på varann massor när Jim höll på att babbla om att dem var som honom och hans fru. Säger nog en del om Jim kanske. Nästan lika dålig på att uttrycka sig som han var på att dyka.
2018-04-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gudsfruktan
Alltså jag tror helt ärligt att om både Pascal och Jan sattes ensamma på varsin öde ö i en månad så skulle man när tiden gått ut finna Pascal död och Jan helt opåverkad.

Jag kan faktiskt se detta. Sen efteråt så hade ingen fattat hur det var möjligt att Jan överlevt på ön, och han hade inte gett några ledtrådar alls - precis som hur vi alla nu undrar hur fan Jan överlevt civilsamhället under nästan 50 år och plötsligt deltar i en dokusåpa på andra sidan jorden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in