Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-19, 18:05
  #1
Medlem
kumlafucker84s avatar
Igår när vi skulle knulla så var det svårt att få in kuken i henne. Jag har aldrig haft det problemet med någon annan tjej. Det gick men det kändes inte som att den var riktigt inne. Hon sa att hon inte har haft sex på 3 år. Kan det vara därför? Eller beror det på något annat? Min kuk är 15cm när jag har stånd. Så den är varken för stor eller för liten.
Citera
2018-02-19, 18:06
  #2
Medlem
Min flickvän särar bara mer på benen så går den att trycka in.
Citera
2018-02-19, 18:11
  #3
Medlem
Banangurkazzs avatar
ta hjälp av olja eller liknande på kuken så glidet blir bättre
Citera
2018-02-19, 18:14
  #4
Medlem
Sqrbankens avatar
Har du en kuk fet som ett pringlesrör kanske?

Finns nått som kallas vaginism. Hade aldrig hört talas om det innan brorsan dejtade en kvinna med det. Muskulaturen inne i slidan får kramp och drar ihop sig. I de värsta fallen är det helt omöjligt att genomföra vaginalt samlag.

Behöver givetvis inte vara detta hon har. Ni får väll sakta och tålmodigt tänja gränserna så att skrivas med mycket olja men aldrig så det blir smärtsamt för henne.
Citera
2018-02-19, 18:25
  #5
Medlem
Använd inte olja vid användning av kondom bara!

Det kan vara vestibulit. Då går det inte ha slidsamlag hur våt eller kåt tjejen är. Men det finns hjälp att få!

Är det inte det så ha ordentligt förspel, ta det lugnt, prata och stressa inget. Sex är så mycket mer än samlag.

Lycka till!
Citera
2018-02-19, 18:29
  #6
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
1. Var hon kåt/våt?
2. Är hon oskuld eller kan hon vara nervös och spänner sig?
Citera
2018-02-19, 18:39
  #7
Medlem
beaver_ses avatar
Var en dokumentär på svt på kunskapskanalen för ett tag sedan där de visa lite om när de gifter bort småflickor i Afrika, dessa körde de upp träpinnar i råttan som de fick gå med för att bli lite större...

Såna är Afrikaner, rådet är kanske att inte använda denna multikulti lösning på ert problem.
Citera
2018-02-19, 19:15
  #8
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
1. Var hon kåt/våt?
2. Är hon oskuld eller kan hon vara nervös och spänner sig?
Så kan det vara. Hon är inte oskuld. Men hon hade inte haft sex på 3 år.
Citera
2018-02-19, 19:17
  #9
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Har du en kuk fet som ett pringlesrör kanske?

Finns nått som kallas vaginism. Hade aldrig hört talas om det innan brorsan dejtade en kvinna med det. Muskulaturen inne i slidan får kramp och drar ihop sig. I de värsta fallen är det helt omöjligt att genomföra vaginalt samlag.

Behöver givetvis inte vara detta hon har. Ni får väll sakta och tålmodigt tänja gränserna så att skrivas med mycket olja men aldrig så det blir smärtsamt för henne.
Okej då vet jag. Olja ska jag testa att använda
Citera
2018-02-19, 19:49
  #10
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Varför har hon inte haft sex på 3 år?
Hon hade varit tillsammans med en kille som inte ville ha sex. Hon misstänker att han är smygbög. Sen var hon väl singel efter det.
Citera
2018-02-19, 20:02
  #11
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Har du en kuk fet som ett pringlesrör kanske?

Finns nått som kallas vaginism. Hade aldrig hört talas om det innan brorsan dejtade en kvinna med det. Muskulaturen inne i slidan får kramp och drar ihop sig. I de värsta fallen är det helt omöjligt att genomföra vaginalt samlag.

Behöver givetvis inte vara detta hon har. Ni får väll sakta och tålmodigt tänja gränserna så att skrivas med mycket olja men aldrig så det blir smärtsamt för henne.
Nej. Min kuk är inte fet.
Citera
2018-02-19, 20:32
  #12
Medlem
C-3POs avatar
Erotik och sexualitet --> Sextekniker och sexhjälpmedel
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback