Flashback bygger pepparkakshus!
2006-01-24, 11:20
Medlem
Bullsquids avatar
jag har sökt igenom benzo faqen men ska jag va ärlig så orker jag faktiskt inte läsa genom 14 sidor för att hitta en liten grej jag söker:

alltså, ur lång tid det tar det för att känna av olika benzo..
jag förstår såklart att det e olika berodende på hur mycke eller ofta man tar men kan någon göra under underfärlig litsa...skulle uppskattas

vilka benzo funkar bäst att sniffa? (snabbare kick?)
vilket benzo funkar minst bra?
finns det nåra för/nackdelar?

[detta gäller allså edast nasalt intag, att äta dem är redan väl påprövat]

räcker att ni skriver läkemedelsnamnet, ni kan skriva substans åxå om ni vill men det är inte nödvädigt
Citera
2006-01-24, 14:02
Medlem
Skulle inte rekomendera att snorta någon benzo utan Midazolam, eftersom dom inte är vattenlösliga. Har provat ett par gånger att snorta men jag ser ingen skillnad med det skulle nästan säga att det funkar sämre eftersom det fastnar massa i näsan.
Citera
2006-01-24, 17:11
Medlem
Tangorabatts avatar
fel post
Citera
2006-01-24, 17:11
Medlem
Tangorabatts avatar
Efter att du sniffat dina benzo kan du bli polare med den här killen så kan ni testa er fram.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=291930
Citera
2006-01-24, 17:34
Medlem
Bullsquids avatar
ne tack du jag undra bara om det gav unfefärlig samma effekt.
gillar mer att sniffa saker än att själva dem faktiskt... (antgaligen nån skada efter allt tjack) sniffa e min favoritmetod att ta något och röka den värsta (metoden allså...sen gillar jag inte heller de rökbara saker jag testat (cannabis, 5-meo-dmt)
Citera
2006-01-25, 02:44
Medlem
Stakbrötes avatar
näää lägg ner nu va! Läs fass.se där står både verkningstid o halveringstid. o lägg ner alla 14is frågor. sök o läs för helvete.
Citera
2006-01-25, 09:37
Medlem
Bullsquids avatar
vaknat på fel sida?

undrar man så frågar man vetdu
så man lär sej saker.
om man får nåt vettigt svar när man frågar då förstås....

dessutom går det snabbare än att kolla fass
och på fass stod det inga anvisningar om nasalt intag

Citat:
Ursprungligen postat av www.fass.se
Iktorivil innehåller den aktiva substansen klonazepam, som tillhör läkemedelsgruppen bensodiazepiner. Klonazepam förhindrar att signaler som utlöser ett epileptiskt anfall sprider sig i hjärnan under anfallet. Därigenom dämpas pågående anfall och nya anfall förhindras.
Effekten inträder omedelbart efter injektionen, och inom 20 till 40 minuter med tabletter och orala droppar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in