Citat:
Ursprungligen postat av
Fistkramp
Har varit med flera gånger att mods tagit bort hela trådar pga "trams" även om trådarna har flertalet inlägg av olika användare och ibland ett par sidor långt...
Nej, det har du inte. Ingen tråd har någonsin raderats pga av trams.
Citat:
Ursprungligen postat av
kraftfoder
Om jag minns rätt, så brukar det vara brott mot typ någon 1.xx-regel. Då raderas trådar totalt, inte bara papperskorgas.
Japp, det bör inses lätt att vissa regelbrott inte kan tillåtas ligga i papperskorgen.
Citat:
Ursprungligen postat av
kraftfoder
Jag läste tråden, tyckte den var rätt intressant, men jag är absolut ingen moderator. Det finns säkerligen ett bra skäl varför den försvann. Kanske redan existerade en liknande tråd om ämnet?
Suck, nej trådar raderas inte om det redan finns en likadan, då finns det tre alternativ;
1) Låsning
2) Sammanfogning med befintlig tråd
3) Papperskorgning
Citat:
Ursprungligen postat av
kraftfoder
Kan kanske ha något med "vag trådstart" att göra? Minns inte din trådstart, men man bör ha med några frågeställningar, gärna något citat, typ pressrelease och länk till citatet. Hade du det?
Nej, trådar raderas inte pga "vag trådstart"
Citat:
Ursprungligen postat av
kraftfoder
Alltså: Även om tråden verkar vara intressant, så kan den raderas på grund av "dålig trådstart".
Nej, det kan den inte
Citat:
Ursprungligen postat av
kraftfoder
Jag tror vi får hålla oss till tåls tills lämplig moderator svarat varför det blev som det blev. Ingen idé att hålla på med spekulation.
Citat:
Ursprungligen postat av
kraftfoder
Suck, nej. Trådar raderas inte om de saknar frågeställning.