2018-02-17, 20:41
Medlem
Har fullmakt på Swedbank åt min mamma som är sjuk och äldre. Hjälper henne med räkningar och placeringar och rådgivning på Swedbank. Men hur gör jag för att få samma fullmakt på andra banker såsom Nordea, SEB och Länsförsäkringar bank? Hittar inget på deras hemsidor. Kan naturligtvis ringa kundtjänster på måndag men tänkte fråga er här om ni vet hur man skriver ut fullmakt på dessa banker?
Citera
2018-02-17, 20:44
Medlem
kimilsungias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallongubbe
Har fullmakt på Swedbank åt min mamma som är sjuk och äldre. Hjälper henne med räkningar och placeringar och rådgivning på Swedbank. Men hur gör jag för att få samma fullmakt på andra banker såsom Nordea, SEB och Länsförsäkringar bank? Hittar inget på deras hemsidor. Kan naturligtvis ringa kundtjänster på måndag men tänkte fråga er här om ni vet hur man skriver ut fullmakt på dessa banker?

Finns ju vissa möjligheter till att upprätta och skriva under fullmakter elektroniskt hemifrån numera om man använder sig av BANK-ID?
Citera
2018-02-17, 21:08
Medlem
http://www.blankettbanken.se/filer/Fullmaktxy.pdf

Finns massor på nätet sök på fullmakts blanketter.
Citera
2018-02-17, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimilsungia
Finns ju vissa möjligheter till att upprätta och skriva under fullmakter elektroniskt hemifrån numera om man använder sig av BANK-ID?
Hur då? Går man in på bankens hemsida? Har inte hittat något där?
Citera
2018-02-17, 21:38
Medlem
Pungterings avatar
Sluta scama din mamma!

Det är olagligt att söka lån i andras namn och ta pengarna.
Citera
2018-02-21, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Sluta scama din mamma!

Det är olagligt att söka lån i andras namn och ta pengarna.
😂

??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in