Citat:
Ursprungligen postat av
Raketforandringen
Finns ingenting jag brinner för på riktigt. Finns inget jag har tillräckligt med vilja för att uppnå, spelar ingen roll i sammanhanget heller. Har lyckats med en att flytta, skaffa jobb och körkort. Men nu då? Är 25 år gammal och helst utav allt vill jag bara vara ifred från allt och alla, knarka lite på helgerna, äta mat jag tycker om. På semestern kanske åka iväg någonstans för sådant är roligt. Men jag har inget ändamål jag vill uppfylla. Totalt ointressant människa men samtidigt skiter jag i vilker för jag är riktigt lat.
Frågan är hur resterande år av ett troligtvis långt liv lär se ut för någon som inte riktigt vill någonting i livet..
Det är absolut inte nyttigt!
Jag kan sitta dagarna i ända, framför datorn, lyssnandes på radion o konsumera enorma mängder kaffe. Just nu är det så, men det börjar bli bättre. Att jag kom iväg igår o umgicks med mina väninnor lite var mycket bra. De frågade förra helgen, men då ville jag bara vara hemma o läsa om utländska mediciner.
Min flickvän gjorde slut, eftersom jag prioriterade inte henne, jag är medveten om det, så jag är inte arg på henne, vi är fortfarande goda vänner.
Jag har börjat komma ut till min dagliga verksamhet igen, vilket är mycket bra, då man måste komma ut o träffa folk och vara lite social. Man mår bättre av det, även om det kan kännas olustigt att ta itu med det.
Jag berusar mig ibland, o jag äter i princip bara samma sak;
(FB) Hur onyttigt är egentligen hamburgare? Den ätstörningen är lika svår att bli av med som anorexia, det är inget skämt.
Vad jag tänker om framtiden? Absolut ingenting... Hoppas jag når 70, sen tar jag mitt liv.