2018-02-16, 23:10
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leahov
Vet inte om min tråd är placerad rätt och det är lite konstigt att behöva vända sig hit till flashback, men vad är det för fel på vissa killar!

Jag har har träffat en kille under 3 månader och vi har umgåtts mycket och det har funkat fint emellan. Igår kväll blev jag bjuden på middag, men kände mig lite konstig senare under kvällen, fick ont i magen och jag trodde det berodde på stress och nervositet. När vi sitter och äter känner jag att det är mens man fått och det syntes igenom klänningen, så när dejten skulle duka av och jag sitter kvar så där lagom besvärlig och blev helt illröd, frågade han om allt var okej, jag sa att jag skulle behöva låna hans toalett och jag var säker på att jag hade blodat ner hans stol.
Han blir inte alls glad och spänner med käken. Han såg nästan förbannad ut.
När jag ska in på toaletten så hör jag hur han smått mumlar- fyffaaan och tittar på stolen.

Jag springer in på toaletten och gör det jag ska göra och när jag kommer ut säger han, du borde nog gå hem för du har förstört min dyra stol!
Jag hade självklart tvätta stolen, men han såg så äcklad ut av situationen. Medans jag försökte rengöra stolen så stod han precis bakom min rygg och sa- fyafn vad äckligt, han fick kväljningar och då blev det droppen, jag blev riktigt ledsen och började smågråta, tog min jacka och sprang ut.

Ja, det kan ha varit mitt livs mest konstigaste situation, om det var stolen som var problemet kunde jag ha köpt en ny, men jag mensade inte ner den med flit så att säga. Båda är 26 och ska det verkligen vara så här i vuxen ålder?

Jävla p12r i omlopp nuförtin.. Vid 26 bast är man förmodligen bekant med att vi tjejer HAR mens, om man inte är en finnig oskuld som bara sett fitta på en skärm...
Citera
2018-02-16, 23:11
Medlem
26 år och beter sig såhär är riktigt omoget. Visst en del kan vara väldigt känsliga för åsynen av blod, men då måste man ju inse att det är just det man är , å att det inte är ”vettigt” å be om ursäkt å förklara att man bara inte pallar blod.

Fråga honom vad som tog åt honom. Mens är något extremt naturligt som varje tjej har varenda månad å givetvis vill man inte bloda ner nånting men förr eller senare kommer en kille som lever med en tjej troligen se en plötsligt uppkommen blodfläck på trosor, lakan etc. Om han inte ber om ursäkt å ändrar sin syn så varför inte dumpa.

Mens är ju nåt man inte kan rå för när det kommer överrumplande sådär. En bra kille är stöttande, förstående å tröstande dessa dagar.

Det är är inte direkt en kille man vill stadga sig med å skaffa barn än hur . Snacka om att han skulle avlida vid en förlossning.... haha.

Skulle vi bli äcklade på samma sätt av naturliga fläckar ens kille kan orsaka. 😁😁😂
Citera
2018-02-16, 23:18
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
26 år och beter sig såhär är riktigt omoget. Visst en del kan vara väldigt känsliga för åsynen av blod, men då måste man ju inse att det är just det man är , å att det inte är ”vettigt” å be om ursäkt å förklara att man bara inte pallar blod.

Fråga honom vad som tog åt honom. Mens är något extremt naturligt som varje tjej har varenda månad å givetvis vill man inte bloda ner nånting men förr eller senare kommer en kille som lever med en tjej troligen se en plötsligt uppkommen blodfläck på trosor, lakan etc. Om han inte ber om ursäkt å ändrar sin syn så varför inte dumpa.

Mens är ju nåt man inte kan rå för när det kommer överrumplande sådär. En bra kille är stöttande, förstående å tröstande dessa dagar.

Det är är inte direkt en kille man vill stadga sig med å skaffa barn än hur . Snacka om att han skulle avlida vid en förlossning.... haha.

Skulle vi bli äcklade på samma sätt av naturliga fläckar ens kille kan orsaka. 😁😁😂

Ja, lite skoj vore det ju om en flickvän erbjud denna reaktion varje gång hon såg eller fick höra talas om sperma
Citera
2018-02-16, 23:19
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Har jag bara haft oturen eller är det någon mer som varit med om samma sak?
Han älskar kläder och inredning så jag vet inte hur mycket prydlighet man behöver för det, men synd för han var jättetrevlig innan det som hände.

Ja du har nog bara haft en riktig otur. När min fd tjej hade jag mens gick jag ner på henne och slickade rent. Trots att det smakade pyton, som att man proppat munnen med 20 järntabletter. Är man en gentleman så är man...

Din dejt är uppenbarligen raka motsatsen. Med tanke på att han är mer rädd om sin stol än vad han är rädd om dig. Respektlöst beteende av honom.
Citera
2018-02-16, 23:19
Medlem
Oldberrys avatar
Vilken idiot, dumpa honom direkt !
Citera
2018-02-16, 23:22
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
men han såg så äcklad ut av situationen. Medans jag försökte rengöra stolen så stod han precis bakom min rygg och sa- fyafn vad äckligt, han fick kväljningar

Varför är du på dejter med personer som är så där? Det verkar vara en riktig praktidiot. Han verkar se dig som en sak, därför blir han äcklad. Han har säkert flera andra dejter som du inte vet om.
Citera
2018-02-16, 23:24
Medlem
Han har visat sitt rätta jag, glöm och gå vidare.
Citera
2018-02-16, 23:24
Medlem
Bizmarcks avatar
Blodfläckar kan vara luriga att få bort på vissa material, och var det hans favoritmöbel kan jag helt klart köpa hans reaktion. Ni tjejer med mens måste väl kunna klara av att i förväg förutspå/förhindra den här typen av resultat?
Nja...tyder på dålig disciplin och konsekvenstänk, och jag råder dig till att tänka till bättre inför nästa dejt!
Citera
2018-02-16, 23:31
Medlem
swedishadmins avatar
Stackarn, jobbigt att behöva vara med om. Ännu värre är ju att han inte ens hade medlidande för dig ?
Citera
2018-02-16, 23:33
Medlem
Pallestroms avatar
Snacka om brist på empati.
Vilken egoistisk idiot.
Finns bättre killar där ute!
Du gjorde ju inte ens nåt fel.

Lider med dig, vilken obekväm och otrevlig upplevelse.🤗
Citera
2018-02-16, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shorty81
Det var en larvig kille, han kunde ju vart en gentleman.
Jag gav en tjej min tröja så hon kunde knyta den runt sin midja sen höll jag om henne hella vägen hem, och så titta vi på film.
Vi var då på en resturang eller ett fik.

Tycker det var fint gjort av dig, tack och lov att min situation inte var på ett fik, vad skulle han ha gjort då kan man undra..

Citat:
Ursprungligen postat av JohnMungo
Hahaha.. What the fuck, sorry men det låter rätt kul..

Mest för att han verkar så lättstött.

Det verkar vara en känslig liten man. Se dig om efter något bättre. Att vara snäll och få varandra att må bra är ju det absolut viktigaste om man ska kunna hålla ihop.

Jag hade tyckt jävligt synd om min dam om detta hänt henne. Lite som att jag av outgrundlig anledning skulle pissa på mig pga nån sjukdom.

Ja alltså när jag läser min egen text så låter det väldigt lustigt, men man ju inte förneka att det finns sånna omogna killar, är rätt säker på att en 15 årig kille hade till och med skött det bättre än vad han gjorde.

Precis, lite tröst var allt man behövde, tyckte allt var så himla pinsamt och han gjorde mig ännu osäkrare.

Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Äsch, alla tjejer har väl blött igenom nån gång. Jag har blodat ner lakan ett par gånger i pojkvännens säng. Pinsamt, men inget att gå i taket för. Det finns ju tvättmaskin.
Tycker att du ska vara glad att du slapp den där idioten.

Ja, men jag kan inte komma en enda anledning vad som gick fel, jag menar det finns tvätt som du säger. Var det själva blodet och i samband med middag? Har så lust och fråga honom om det.

Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jävla p12r i omlopp nuförtin.. Vid 26 bast är man förmodligen bekant med att vi tjejer HAR mens, om man inte är en finnig oskuld som bara sett fitta på en skärm...

Han har tydligen varit i ett långvarigt förhållande innan vår dejt period. Vad gjorde han då när hon hade mens..
Mysterium.

Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss

Jag kan förstå att man inte tål se blod, finns ju både män och kvinnor som inte tål nålar, blodlukt eller sjukhusmiljö, man kan vara känslig och det är helt okej.

Känner inte att jag ska behöva ha en biologi lektion med honom och lära kvinnans funktion i kroppen, men om han inte ber om ursäkt eller förklarar sig själv så finns det inget jag kan göra mer än att gå vidare.

Hehe, ja hur kommer han hantera en förlossning i framtiden kan man undra, speciellt om det är en förlossning som sker hemma i hans hus och i hans dyra vardagsrum med shinny soffa/ eller i badrum
Citera
2018-02-16, 23:36
Medlem
XaoqcHs avatar
Säkert någon snorunge som blev ledsen över att hans "fina" stol från Mio blev nerfläckad. Tråkigt bara att det tog flera månader innan du upptäckte vilket härke han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in