2007-06-23, 03:51
Medlem
Archie_s avatar
Sitter här och funtar lite på att skaffa min första tatuering, och har kollat omkring lite i tråden men inte sett om någon har nämnt något om Riverside Tattoo i Landskrona, så min fråga är då om någon har hört något negativt om dem eller positivt.

Annars är ju ett alternativ Evil Twins i Helsingborg, vilka jag såg något postivt om i tråden.
2007-06-23, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Archie_
Sitter här och funtar lite på att skaffa min första tatuering, och har kollat omkring lite i tråden men inte sett om någon har nämnt något om Riverside Tattoo i Landskrona, så min fråga är då om någon har hört något negativt om dem eller positivt.

Annars är ju ett alternativ Evil Twins i Helsingborg, vilka jag såg något postivt om i tråden.

Du har Inkhouse Tattoo i Svalöv också i närheten.
2007-06-23, 14:05
Medlem
Valbergetsherres avatar
ska själv ringa evil twins nästa vecka och fråga ut dem lite. Fast väntetiden lär väl snart vara uppe i ett år

Hörde nån snacka om januari sist jag hörde något
2007-06-23, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valbergetsherre
ska själv ringa evil twins nästa vecka och fråga ut dem lite. Fast väntetiden lär väl snart vara uppe i ett år

Hörde nån snacka om januari sist jag hörde något

väntetiden beror på hur stor tatuering du ska göra.. ska du boka 4-timmars pass så får du räkna med en rätt lång väntetid, 1-timmes pass kan de nog klämma in inom några månader. ska du boka tid och diskutera är det definitivt bäst är att gå dit på deras "icke-tatueringstider" (16-18 tisdagar/torsdagar? tror jag det var - ring och fråga) och diskutera tatueringen i lugn och ro eftersom de annars ideligen får avbryta mitt i pågående tatueringar, vilket inte förkortar väntetiden direkt.
2007-06-23, 16:51
Medlem
Valbergetsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimmer
väntetiden beror på hur stor tatuering du ska göra.. ska du boka 4-timmars pass så får du räkna med en rätt lång väntetid, 1-timmes pass kan de nog klämma in inom några månader. ska du boka tid och diskutera är det definitivt bäst är att gå dit på deras "icke-tatueringstider" (16-18 tisdagar/torsdagar? tror jag det var - ring och fråga) och diskutera tatueringen i lugn och ro eftersom de annars ideligen får avbryta mitt i pågående tatueringar, vilket inte förkortar väntetiden direkt.
Låter som det är smartaste alternativet och det jag kommer skaffa kännetecknar jag som en stor tatuering i alla fall (Half sleeve). Tänkte full först men jag taggade ner mig lite nu ibörjan. "Baby"-steps
2007-06-23, 18:48
Medlem
Nån som vet nåt om gästtatuerarna på EST?

Tänkte bara höra om någon vet något om gästtatuerarna i sommar på East-Street? Alla har väl nästan bilder utom David från Barcelona så man kan kolla upp vad de gjort. Tänkte bara höra vad ni vet om dem, tänkte om man blir sugen i sommar att skaffa nåt fint...

Trevlig sommar!
2007-06-23, 23:52
Medlem
Mr Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Archie_

ET är jävligt duktiga, har bla fått pris som Svea Rike's bästa gaddare. Tråkigt bara att dom har väntetid till Januari-08
2007-06-24, 02:11
Medlem
Archie_s avatar
Tackar för svaren, får kolla mig omkring lite och kolla läget.
2007-06-25, 18:24
Medlem
maddtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myra
någon som tatuerat sig på rax (roger) i insjön, dalarna?

/Myra

Roger tatuerade min överarm förra veckan. Han är faktiskt jätteduktig, tyckte inte det verkade som att han var någon färsking.
Trevlig var han också.
Han är på RedHotTattoo i Mora nuförtiden.

EDIT. Felstavning ;P
2007-06-26, 02:23
Medlem
On fires avatar
Funderar på att göra en septum. Ingen som har några tips på ett bra ställe i helsingborg eller i närheten?
2007-07-02, 19:26
Medlem
_maze_s avatar
Tatuerade mig för första gången på pirate island i kristianstad (långebro). Får väl ta att rekommendera stället då jag och alla mina kompisar gjort minst en tatuering på det stället. Tatuerare i sig var rätt tyst om man säger så och nämnde inget om eftervård osv. Men det var kanske för att jag inte frågade. Visste dock vad jag skulle göra innan så det var inget problem.
2007-07-15, 00:36
Medlem
Tom's tattoo i enköping? någon som gaddat sig hos honom som kan berätta lite?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in