2006-01-24, 12:03
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heartagram
Bst i Gteborg om man vill tatuera verklighetstrogna ansikten? Uppskattar verkligen tips, skiter i om det blir dyrt, men det ska bli sjukt bra...

Heidi Hay !

Sjukt duktig p portrtt. ltt en av Sveriges bsta tatuerare!
2006-01-24, 12:21
Medlem
MisterGGs avatar
Studios jag rekommenderar r

Art by fafnir- Sthlm
HOP stockholm och Norrkping
Heidi Hay - Gteborg
Bluebird tattoo- Vsters (relativt nya)
2006-01-24, 14:09
Medlem
Gakidous avatar
Ngon som har koll p om det finns ngon bra studio i rebro?
2006-01-24, 14:38
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gakidou
Ngon som har koll p om det finns ngon bra studio i rebro?

Doc Holiday sedan finns vl Waterproof tattoos dr? r dock osker p den senaste.. Marcus p Tattoohouse r ganska duktig.
2006-01-24, 16:03
Medlem
heartagrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Heidi Hay !

Sjukt duktig p portrtt. ltt en av Sveriges bsta tatuerare!

Tror du hon mlar upp tatueringen ocks? eller mste man prjsa fr det? vi snackar en tatuering som nd kommer landa runt 3000-4000 pga. detaljrikedom.
2006-01-24, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Doc Holiday sedan finns väl Waterproof tattoos där? Är dock osäker på den senaste.. Marcus på Tattoohouse är ganska duktig.

Jupp Waterproof finns här.

Och förutom dom HerrGG nämnde finns åtminstone Stardust och NeedleDemon också här i stan också. Tyvärr har jag ingen aning om vilka studios som är bra och vilka som är dåliga då jag själv icke tatuerat mig.
2006-01-24, 16:24
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoonman
Jupp Waterproof finns hr.

Och frutom dom HerrGG nmnde finns tminstone Stardust och NeedleDemon ocks hr i stan ocks. Tyvrr har jag ingen aning om vilka studios som r bra och vilka som r dliga d jag sjlv icke tatuerat mig.

Stardust har jag inte sett mycket fint ifrn.. en tjej som var upp till mig hade en svanktribal som hon gjorde dr , det var ett stort svart rr.

Needledemon verkar vara lite "divig".. Men jag vet inte..
2006-01-24, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spoonman
Jupp Waterproof finns hr.

Och frutom dom HerrGG nmnde finns tminstone Stardust och NeedleDemon ocks hr i stan ocks. Tyvrr har jag ingen aning om vilka studios som r bra och vilka som r dliga d jag sjlv icke tatuerat mig.
David p Waterproof r grym p New School.
Stardust r kassa iaf killen jobbar dr, har hr att tjejen r helt ok, kan posta en bild senare p en tattoo som han p Stardust gjort som r helt skit.
Ronny p Needle Demon r ocks riktigt kass, vet flera exempel p folk som han vrkligen frstrt tatueringar p.
Sebbe p House Of Pain i Karlskoga r bra som fan, har sett alla olika stilar och han r bra p allt, schyssta priser ocks..
2006-01-24, 20:54
Medlem
Washuwants avatar
vet nn om grabbarna som sitter i slussen (sthlm) r bra?..kommer inte riktigt ihg namnet s tyvrr...
2006-01-24, 21:03
Medlem
Lucccifers avatar
Martin i halmstad Tattoo Inc side out eller vad fan det heter ;D
2006-01-24, 23:45
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heartagram
Tror du hon mlar upp tatueringen ocks? eller mste man prjsa fr det? vi snackar en tatuering som nd kommer landa runt 3000-4000 pga. detaljrikedom.

Den enda som kan svara p den frgan r nog hon..
2006-01-25, 00:40
Medlem
juttes avatar
david p waterproof har gjort mina finns postade i bild trden
han kan jag rekomendera

en som jag dremot inte kan rekomdera r kniv ove i kolbck
har sett 20-30 talet han har gjort 100% sg ut som skit
kan dock sga att ver hlften av dom jag har sett har dock gtt till en tattuerare och frskt att fixa till dom i efterhand

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in